וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסד אופטימי: "החלק הגרוע ביותר במלחמה כבר מאחורינו"

נשיא סוריה, מעודד מהצלחותיו בלחימה בחודשים האחרונים, אמר כי "אם המערב והבובות שלו לא יתמכו בקיצונים" אז הכיוון שאליו צועדת המדינה יהיה חיובי. הוא גם שיבח את יוזמת האזורים הבטוחים של רוסיה וטורקיה

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

נשיא סוריה בשאר אסד טוען כי החלק הגרוע ביותר במלחמת האזרחים שהחריבה את ארצו "כבר מאחורינו", כשהוא מביע שביעות רצון מהצלחות כוחותיו הנתמכים בידי רוסיה, איראן וחיזבאללה. "הדברים מסתדרים עכשיו בכיוון הנכון, מאחר שאנחנו מביסים את הטרוריסטים", אמר אסד בריאיון לרשת טלוויזיה הודית, שאת תמלולו פרסמה אתמול (שבת) לשכת הנשיאות בדמשק.

בחודשים האחרונים, כוחותיו של אסד הצליחו להשתלט על שטחים נרחבים באזור דמשק, ובדצמבר הם כבשו מחדש את כל שטחה של חאלב מידי המורדים. על אף שמשטרו הותקף בידי ארצות הברית לאחר המתקפה הכימית באידליב, אסד סבור כי אחרי שש שנות מלחמה המטוטלת נוטה לצדו. "אם המערב ומדינות אחרות ובעלות בריתן, הבובות, לא יתמכו בצורה משמעותית בקיצונים האלו, אני משוכנע שהרע ביותר מאחורינו", אמר.

נשיא סוריה גם הביע תמיכה ביוזמה שמקדמות רוסיה ואיראן, יחד עם טורקיה יריבתו, להקמת אזורים בטוחים ברחבי המדינה. "עד הרגע הזה, לא הייתה יוזמה פוליטית אמיתית שיכולה לייצר משהו, ואסטנה השיגה תוצאות חלקיות דרך האזורים הללו, שזה דבר חיובי", אמר נשיא סוריה, שהתייחס למשא ומתן המתקיים בקזחסטן בין הצדדים.

לקריאה נוספת בנושא
רוסיה ירתה טילי שיוט לעבר מטרות דאעש בסוריה; ישראל עודכנה מראש
רוסיה ירתה טילי שיוט לעבר מטרות דאעש בסוריה; ישראל עודכנה מראש

נשיא סוריה בשאר אסד בריאיון לסוכנות הידיעות הצרפתית. 13 באפריל 2017. רויטרס
מעודד מההתקדמות בשטח. אסד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully