וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 40 נהרג בתאונה בין רכב ואוטובוס ליד אפרת; תינוק נפצע בינוני

2.6.2017 / 18:57

הגבר, נהג הרכב הפרטי, נלכד במושב הנהג ומותו נקבע בזירה. אישה כבת 25 נפצעה באורח אנוש בתאונה, וכן נהג האוטובוס, באורח קל. אמש נהרג הולך רגל כבן 50 בתאונת "פגע וברח" באילת

צילום: דוברות מד"א

גבר כבן 40 נהרג היום (שישי) בתאונת דרכים קשה בין אוטובוס לכלי רכב פרטי בכביש 60, מנווה דניאל לכיוון אפרת. מותו של הגבר, שנלכד בכיסא הנהג בכלי הרכב הפרטי, נקבע בידי מד"א בזירה. צעירה בת 25 נפצעה באורח אנוש בתאונה ופונתה בידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים הדסה עין כרם כשהיא מורדמת ומונשמת. תינוק כבן שנה נפצע באורח בינוני, ונהג האוטובוס נפצע באורח קל. השניים מפונים לבית החולים שערי צדק.

"מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד בין אוטובוס לרכב פרטי. נהג הרכב נלכד במושב הנהג כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של הכיבוי הענקנו לו טיפול רפואי אבל הפגיעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נקבע מותו בשטח", סיפרו פרמדיק מד"א דן דרורי וחובש בכיר במד"א דני רוטנברג. "בסמוך לכלי הרכב שכבה אישה בת 25 מחוסרת הכרה עם פגיעת ראש קשה, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל הנשמה והיא פונתה במצב אנוש להדסה. פעוט שהיה גם כן ברכב הפרטי בזמן התאונה טופל במקום ופונה במצב בינוני יחד עם נהג האוטובוס שנפגע באורח קל".

עוד בוואלה! NEWS:
בן 50 נהרג מפגיעת רכב באילת; הנהג נמלט ונעצר ביציאה מהעיר
פעוט בן 3 נהרג מנפילה מגובה בגן שעשועים באלפי מנשה שבשומרון
החברה שהפעילה את אתר הקריסה בגני תקווה הוזהרה על ליקויים

גבר כבן 40 נהרג בתאונה בין רכב לאוטובוס בכביש 60 סמוך לאפרת, 2 ביוני 2017. דוברות מד"א, מד"א
זירת התאונה בכביש 60, היום/מד"א, דוברות מד"א

אמש נהרג הולך רגל כבן 50 מפגיעת כלי רכב בסמוך לכיכר מרידיאן שבאילת. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו בזירה. מחקירה ראשונית עולה כי רכב פרטי שנסע מדרום לצפון על "דרך מצרים" סטה ממסלולו ועלה על המדרכה סמוך למלון "יו סוויטס" (מרידיאן לשעבר) ופגע בהולך הרגל. בזירת התאונה סמוך לרכב הפוגע נמצא אדם החשוד כי היה ברכב בזמן התאונה, אך טוען שאינו הנהג.

בשעות הצהריים נעצרו גבר ואישה החשודים שנמלטו מהרכב הפוגע. הם נתפסו על ידי כוח משטרה בשילוב לוחמי משמר הגבול בתוך מונית במחסום הצפוני באילת בדרכם לעזוב את העיר. חוקרי המשטרה חושדים בשלב זה כי החשודים ניסו להימלט מהעיר על מנת להתחמק מהדין.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
גבר כבן 40 נהרג בתאונה בין רכב לאוטובוס בכביש 60 סמוך לאפרת, 2 ביוני 2017. דוברות מד"א, מד"א
זירת התאונה בכביש 60, היום/מד"א, דוברות מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully