וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח כפול: שני גברים נורו למוות בכפר קאסם

2.6.2017 / 9:32

השניים בני 36 ו-35 נורו ברחוב סולטני ופונו לבית חולים, שם נקבע מותם. מחקירה ראשונית עולה כי השניים נורו למוות בידי אלמוני שארב להם כשנכנסו למכוניתם. מדובר ברצח השביעי בכפר קאסם שאירע מאז תחילת השנה. התושבים מחו על "אוזלת ידה של המשטרה"

זירת הרצח הכפול בכפר קאסם, 2 ביוני 2017. תצפית TPS
זירת הרצח הכפול, הלילה/תצפית TPS

שני גברים נורו אמש (חמישי) למוות ברחוב סולטני שבכפר קאסם. בתחילה הובאו השניים, מוחמד עאמר בן 36 ופאדי סרסור בן 35, לחבירה עם כוחות מד"א בתחנת דלק הסמוכה לעיר כשמצבם אנוש. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי במקום ופינו אותם תוך פעולות החייאה לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה, שם נקבע מותם לאחר מכן.

מחקירה ראשונית עולה כי השניים נורו למוות בידי אלמוני שארב להם בעת שנכנסו למכוניתם ברחוב סולטני, הרחוב המרכזי ביישוב. הרצח אתמול נחקר על ידי שוטרי מחוז מרכז. במשטרה טרם קבעו את המניע הרצח, שכן השניים לא מוכרים כעבריינים.

הרצח, השביעי במספר מתחילת השנה בעיר, הצית מחאה בקרב התושבים הלילה. הם יצאו לרחובות והתלוננו על חוסר יכולתה של המשטרה להתמודד עם גל הפשיעה ביישוב ובמגזר הערבי בכלל. במשטרה לא מצאו קשר בין מקרי הרצח שהתרחשו בעיר וכל אחד מהם נחקר לגופו. בעקבות האירוע אתמול והמתיחות שנוצרה בכפר, הוחלט לתגבר את פעילות המשטרה בכפר קאסם בימים הקרובים, אולם לפי שעה לא ברור כיצד מתכוונת המשטרה להתמודד עם גל מעשי האלימות ביישוב.

עוד בוואלה! NEWS:
פרשה 512: העבריין ריקו שירזי הודה - והורשע בסיוע להריגה
אריה דרעי באזכרה לאמו: "אין לנו שום תלונה על החקירה"
מטפלת חשודה שהכתה קשישה, הותירה אותה ברחוב - והלכה להתפלל

בשבוע שעבר נורה למוות תושב טירה בן 38. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת הירי בעיר פינו את הגדבר לבית החולים מאיר שבכפר סבא, שם מת מאוחר יותר מפצעיו. המשטרה חוקרת את האירוע, והרקע ככל הנראה פלילי.

מוקדם יותר בשבוע שעבר נורה למוות אסי ארליך, תושב קריית אתא, בכניסה לבניין בעיר. צוותי מד"א הגיעו לזירה ברחוב בן צבי בעיר, ובתום ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו. לפי החשד ירו בו שני רעולי פנים ואז נמלטו מהמקום, לא לפני שירו גם בכלבו של ארליך. כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו בחקירה ובסריקות אחרי החשודים. בן דודו של ההרוג נרצח כשבועיים לפני כן בפיצוץ מכוניתו במגדל העמק.

(עדכון ראשון 00:40)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully