וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: צינור מים התפוצץ באוקראינה ויצר סילון בגובה שבע קומות

31.5.2017 / 15:24

כביש ברחוב שקט בקייב נהרס כמעט לחלוטין כשמערכת המים התת-קרקעית של החברה העירונית לא עמדה בלחץ הגדול של ניסוי המערכות ופרץ מים התפרץ לשמיים. כמה מכוניות וחלק מהכביש ניזוקו. לא היו נפגעים

צילום: רויטרס

תושבי הרחוב השקט בקייב, בירת אוקראינה, רגילים למשקעים רבים שיורדים בעיר בדרך קבע, אך לא ציפו להפתעה בדמות סילון מים רב עוצמה שפרץ השבוע דווקא מן האדמה וכיסה את האזור בשברי בטון ובבוץ. צינור מים תת-קרקעי התפוצץ ופרץ מן האדמה בלחץ אדיר של מים שהגיעו לגובה של כשבע קומות, כך מסרו כלי תקשורת מקומיים. למרבה המזל, לא היו נפגעים באירוע הרטוב.

הפיצוץ בצינור המים התת-קרקעי התרחש בדרום הבירה האוקראינית, במהלך ביצוע ניסוי בעומס הלחץ ההידראולי שערכה החברה העירונית שמפעילה את רשת המים בקייב. רגע הפיצוץ תועד במצלמות האבטחה שהיו במקום ותיעדו את כישלונם של הצינורות לעמוד בלחץ המים הרב.

החברה מסרה כי דופן הצינורות שבהם התרחש הפיצוץ היה בעובי של כסנטימטר. עוד נמסר כי לאחר בדיקה נמצא שהסיבה לפיצוץ טמונה בחלק בלוי במערכת החימום שפועלת ברציפות קרוב ל-40 שנה ללא החלפה או תיקון. בישראל, שבה חוגגים השבוע את חג השבועות, המכונה גם "חג המים", התפוצץ בחודש אוגוסט בשנה שעברה צינור מים גדול בכביש 412 באזור צומת בית דגן. הצומת נסגר לתנועה למשך יומיים בעקבות הנזק הרב שנגרם.

עוד בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: המיליארדר מירילשוילי ובנו נחקרו בפרשת השר דרעי
יממה לפני המועד האחרון: טראמפ "לא החליט" אם השגרירות תעבור לי-ם
חשד לפגע וברח בחיפה: נערה בת 16 נהרגה מפגיעת רכב; הנהג נמלט

צינור תת-קרקעי התפוצץ בעוצמה רבה באמצע הרחוב בקייב בירת אוקראינה. רויטרס
לא היו נפגעים באירוע .תיעוד רגע הפיצוץ בקייב, השבוע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully