וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיקאית בארה"ב הצטלמה עם "ראש כרות" של טראמפ - ועוררה סערה

השחקנית זוכת פרס האמי קתי גריפין העלתה לרשת תמונה שבה היא מחזיקה ראש בובה בדמותו של נשיא ארצות הברית מדמם. "היא צריכה להתבייש בעצמה, הילדים שלי נפגעו, במיוחד. חולה", הגיב טראמפ. הבדרנית התנצלה על מעשיה עקב התגובות ומחקה את התמונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תמונה דוחה ושפלה", גריפין בתמונה שעוררה סערה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקומיקאית האמריקנית קתי גריפין עוררה סערה ברשת כשהעלתה אתמול (שלישי) לחשבון הטוויטר שלה תמונה שבה היא נראית מחזיקה ראש בובה כרות ומדמם בדמותו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. התמונה העלתה את חמתם של אזרחים רבים וגריפין נאלצה להתנצל על המעשה ולמחוק את התמונה.


כיממה לאחר פרסום התמונה הגיב הנשיא בעצמו וכתב בטוויטר כי "קתי גריפין צריכה להתבייש בעצמה. היא פגעה בילדים שלי, במיוחד בבני בן ה-11, בארון. חולה". עם מבקריה של גריפין נמנה גם בנו של הנשיא, דונלד טראמפ ג'וניור, שכתב כי "התצלום דוחה אבל לא מפתיע, זהו השמאל של ימינו, הוא מתייחס לדברים כאלו כמקובלים".

עוד בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: המיליארדר מירילשוילי ובנו נחקרו בפרשת השר דרעי
יממה לפני המועד האחרון: טראמפ "לא החליט" אם השגרירות תעבור לי-ם
חשד לפגע וברח בחיפה: נערה בת 16 נהרגה מפגיעת רכב; הנהג נמלט

סרטון ההתנצלות של גריפין

ביקורת נשמעה גם מכיוון בתה של המועמדת לנשיאות לשעבר הילרי קלינטון, צ'לסי. "התמונה שהעלתה גריפין היא שפלה ושגויה", אמרה בתה של יריבתו של טראמפ בבחירת לנשיאות בשנת 2016. קלינטון הוסיפה כי "לצחוק על רצח של נשיא זה לעולם לא מצחיק". המועמד לנשיאות לשעבר מטעם המפלגה הרפובליקנית מיט רומני כתב בתגובה כי "הפוליטיקה שלנו הפכה לזולה, נמוכה וגסה, אבל התמונה שהעלתה גריפין הביאה אותה לשפל חדש ודוחה".

גריפין, בת ה-56 היא שחקנית ובדרנית מוכרת, שזכתה בעבר בפרס האמי. היא ידועה בביקורת החריפה שהיא מפנה נגד הנשיא טראמפ. בסרטון ההתנצלות שפרסמה אמרה גריפין כי "אני רואה עכשיו את התגובות לתמונה. אני קומיקאית. חציתי את הקו, הלכתי רחוק מדי".

עוד הוסיפה בסרטון ההתנצלות שהעלתה כי "התמונה יותר מדי מטרידה, ואני מבינה כיצד היא השפיעה על אנשים, זה לא היה מצחיק, הבנתי זאת. אני מתחננת לסליחתכם". לאחר מכן היא גם מחקה את התמונה מחשבון הטוויטר שלה.

(עדכון ראשון: 09:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully