וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פחות משלושה חודשים בתפקיד: מנהל התקשורת של טראמפ התפטר

היועצת הבכירה של הנשיא קליאן קונווי אמרה כי מייקל דאבקי הביע את רצונו לעזוב את הבית הלבן, אך הבטיח לעשות זאת אחרי ביקורו של הנשיא במזרח התיכון ובאירופה. ייתכן שזה הצעד הראשון במהפך שמתכנן הנשיא בצוותו ברקע החקירות והשערוריות

רויטרס

מייקל דאבקי, מנהל התקשורת של הבית הלבן, מתפטר מתפקיד אחרי פחות משלושה חודשים - כך אמרה היום (שלישי) יועצת בכירה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. קליאן קונווי אמרה בריאיון לרשת פוקס כי דאבקי הסכים להישאר בתפקיד בזמן ביקור של הנשיא דונלד טראמפ במזרח התיכון ובאירופה. טרם הוחלט מתי יומו האחרון של מנהל התקשורת יהיה.

"היה לי כבוד גדול לשרת את הנשיא טראמפ ואת הממשל הנוכחי", מסר דאבקי בהצהרה מטעמו לאחר הדיווח על כך שביטא את רצונו לעזוב את הבית הלבן. לדבריו, הוא ניהל "שיחה טובה" עם הנשיא לאחר שהגיש את התפטרותו. הוא סירב בריאיון טלפוני לדבר על הטלטלה הנוכחית בבית הלבן, ואמר כי הוא מתפטר "מכמה סיבות אישיות".

לקריאה נוספת בנושא
דיווח: רוסיה שקלה לפרסם מידע מכפיש על טראמפ במהלך הבחירות
כבוד מלכים במזה"ת ועצבנות באירופה: המסע הראשון של טראמפ

מייקל דאבקי, מנהל התקשורת של טראמפ. פייסבוק, צילום מסך
טרם הוחלט מתי יהיה יומו האחרון בתפקיד. דאבקי/צילום מסך, פייסבוק

ב"וושינגטון פוסט" דווח כי המהלך עשוי להיות הראשון בשורת צעדים שעורך נשיא ארצות הברית בצוותו, ברקע החקירות המתנהלות סביב קשרי ממשלו לרוסיה. לפי דיווחים שונים, טראמפ לא מרוצה גם מהתנהלותו של הדובר שון ספייסר, וכמה פעמים הוזכרה אפשרות כי הוא יוחלף או שתפקידו יצומצם. אדם נוסף שעומד במרכז החקירות הוא יועצו וחתנו ג'ראד קושנר, שלפי דיווחים שונים קיים שיחות עם גורמים רוסיים על הקמת ערוץ חשאי בין טראמפ לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

קושנר, הנשוי לאיוונקה טראמפ, נחשב בעיני החוקרים לאדם שיכול לשפוך אור על פרשת מעורבות רוסיה בבחירות לנשיאות וקשריה עם אנשי הממשל. הוא נחשב למי שטראמפ רוחש לו את מידת האמון הרבה ביותר בקרב יועציו. הוא אמון על היחסים עם כמה מדינות בהן קנדה, מקסיקו וסין - וכן על המגעים לשלום במזרח התיכון. קושנר אף התלווה לטראמפ בביקורו השבוע בריאד ובישראל, יחד עם איוונקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מייקל דאבקי, מאחורה במרכז, מנהל התקשורת של טראמפ, בכינוס בבית הלבן. טוויטר, צילום מסך
דאבקי בבית הלבן/צילום מסך, טוויטר

עם שובו של טראמפ לארצות הברית בתחילת השבוע, שבו לעסוק בוושינגטון בחקירות המתנהלות סביב השפעתה של רוסיה על הבחירות. ברשת CNN דווח היום כי גורמים רוסיים דנו באפשרות להדליף מידע "מכפיש" על טראמפ ועל מקורביו, שאופיו כלכלי.

לפי שני גורמי מודיעין לשעבר וגורם בקונגרס, ייתכן שהמידע הרוסי היה לא מדויק או אף בדוי, כחלק מקמפיין הדיסאינפורמציה שהיא ניהלה בשנה שעברה כדי להשפיע על הבחירות. הגורמים לא חשפו מי הם המקורבים של טראמפ שהוזכרו בשיחות שיירט המודיעין האמריקני בשל חשאיותו של המידע.

אחרי פרסום הדיווח ב-CNN, טראמפ שב לתקוף את החקירה נגדו את הדיווחים שמתפרסים עליו ועל ממשלו. "ברוסיה בוודאי צוחקים על ארצות הברית ועל כך שתירוץ עלוב להפסדם של הדמוקרטים בבחירות השתלט על ה'פייק ניוז'", כתב טראמפ בטוויטר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully