וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים לח"כ סלומינסקי: "לא יחקרו אותו שוב, מדובר בהליך פורמלי"

28.5.2017 / 20:25

בסביבתו של חבר הכנסת החשוד בהטרדות מיניות מעריכים כי אין בידי החוקרים תלונות או חשד לביצוע עבירות חמורות. לדברי גורם המעורב בחקירה, סלומינסקי סיפק הסברים לחשדות שנאספו נגדו. גורל התיק נמצא כעת בידי היועמ"ש

צילום: אבי כהן עריכת וידאו: ניר חן

מקורביו של ח"כ ניסן סלומינסקי (הבית היהודי), החשוד בהטרדות מיניות, מעריכים כי הוא לא ייחקר בשנית. לאחר שנחקר היום (ראשון) במשך כמה שעות ביחידת להב 433, אמר גורם בסביבתו של חבר הכנסת אמר לוואלה! NEWS כי העובדה שחקירתו נמשכה רק כשעתיים "מלמדת על כך שבידי החוקרים אין תלונות על עבירות חמורות, ואין כאן חשד למשהו מהותי". לדברי הגורם, "זה נראה יותר כמו הליך פורמלי, ולא מעבר לכך".

לדברי גורם המעורב בחקירה, ח"כ סלומינסקי השיב על שאלות לחוקרים וסיפק הסברים לחשדות לעדויות ספציפיות שנאספו נגדו מצד נשים על הטרדה מינית. כך למשל, כשנשאל על אחת העדויות הודה כי נגע במרפקה של אישה, אך לא מתוך כוונה מינית.

עוד בוואלה! NEWS:
ח"כ סלומינסקי חשוד בהטרדות מיניות – ובבית היהודי מסרבים להגיב
ח"כ ניסן סלומינסקי נחקר בלהב 433 בחשד להטרדות מיניות
יועמ"ש הכנסת לסלומינסקי: שוב לוועדת חוקה - או שתפרוש

ניסן סלומינצקי באירוע של הבית היהודי הצגת הרשימה בכפר המכביה, ינואר 2015. ראובן קסטרו
השיב על שאלות החוקרים. ח"כ סלומינסקי/ראובן קסטרו

חוקרי יאח"ה (היחידה הארצית לחקירות הונאה) אמורים בקרוב להעביר את גרסתו של סלומינסקי לידי היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד אביחי מנדלבליט, כדי שזה יקבע באשר לגורל התיק. גורמים המעורבים בחקירה העריכו כי מנדלבליט ואנשי הפרקליטות יתקשו להגיש כתב אישום נגד חבר הכנסת, זאת בין היתר בשל העובדה כי אף אחת מהנשים ששמותיהן הועברו לחוקרים לא מוכנה להעיד נגדו בבית המשפט, או להתעמת איתו בחדר החקירות.

עו"ד רחל תורן, המייצגת את ח"כ סלומינסקי, מסרה הערב בשמו כי "הפרסומים בשעות האחרונות ביחס לחקירה אינם נכונים ואינם תואמים בשום צורה ואופן את שעלה בה. ח"כ סלומינסקי שמח על ההזדמנות שניתנה לו לשים קץ לקמפיין השמועות ולמשפט השדה שמנסים לערוך גורמים אינטרסנטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully