וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו יעבור הערב הליך רפואי תחת טשטוש; אלקין ימלא את מקומו

25.5.2017 / 19:01

ההליך הרפואי אותו יעבור ראש הממשלה נועד לרסק אבן בשלפוחית השתן. בזמן הטיפול ילווה נתניהו על ידי רופאו האישי, ד"ר צבי ברקוביץ'. במהלך הטיפול ימלא את מקומו של נתניהו השר להגנת הסביבה זאב אלקין

ראש הממשלה בנימין נתניהו נואם בטקס לציון 50 שנה לשחרורה ואיחודה של ירושלים. הלל מאיר, תצפית TPS
נתניהו/תצפית TPS, הלל מאיר

ראש הממשלה בנימין נתניהו יעבור הערב (חמישי) הליך רפואי תחת טשטוש, לריסוק אבן בשלפוחית השתן. בזמן הטיפול ילווה נתניהו על ידי רופאו האישי, ד"ר צבי ברקוביץ'. בזמן היותו של ראש הממשלה תחת טשטוש ימלא את מקומו השר להגנת הסביבה, לירושלים ומורשת, זאב אלקין.

לפני כשנתיים עבר נתניהו בדיקת קולונוסקפיה תחת טשטוש, שעברה בהצלחה. הבדיקה התקיימה במשך כחצי שעה על ידי פרופ' ערן גולדין, מנהל מחלקת גסטרו בבית החולים שערי צדק בירושלים. במהלכה נתגלו כמה פוליפים שהוסרו בהצלחה. ד"ר ברקוביץ' ליווה אותו במהלך הניתוח, ובזמן ההליך מילא את מקומו שר הביטחון משה יעלון.

בדוח הרפואי השנתי על מצבו של ראש הממשלה באוגוסט, נכתב כי נתניהו מקפיד על אורח חיים בריא ועל תזונה בריאה. עוד כתב ד"ר ברקוביץ' כי נתניהו עבר סדרת בדיקות מעבדה מקיפות שהיו תקינות לחלוטין. כמו כן עבר ראש הממשלה שורה של בדיקות מערכות נוספות הכוללות: לב ריאה, בדיקה אורולוגית, בדיקת אף אוזן גרון ומערכת הגסטרו. בבדיקת גסטרו אובחן פוליפ במעי הגס שהוסר תוך כדי הבדיקה. תוצאת המעבדה היו תקינות. לסיכום ציין ד"ר ברקוביץ' כי מצב בריאותו הכללי של נתניהו מצוין.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו הכריז על מסיבת עיתונאים לסיכום ביקור טראמפ - וביטל אותה
ערב ביקור טראמפ: נתניהו הקים ועדה להכשרת מאחזים
נתניהו אישר: הקונגרס הוסיף 75 מיליון דולר לתקציב הסיוע לישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully