וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הכריז על מסיבת עיתונאים לסיכום ביקור טראמפ - וביטל אותה

24.5.2017 / 0:21

ראש הממשלה הודיע באופן חריג כי יענה על שאלות התקשורת בעקבות ביקור נשיא ארצות הברית בארץ. תוך שעות אחדות הוא חזר בו בעקבות עומס בלוח הזמנים, הכולל נאומים בחמישה אירועים תוך 12 שעות

צילום: רויטרס, עריכה: שמרית גולדשטיין

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביטל אמש (שלישי) מסיבת עיתונאים לסיכום ביקור נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שתוכננה להיום ונקבעה אתמול לפנות ערב. הסיבה שנמסרה לביטול היא "עומס בלוח הזמנים של ראש הממשלה", הכולל השתתפות בחמישה אירועים רשמיים. גורמים בלשכת נתניהו אמרו כי "מסיבת העיתונאים בוטלה לאור שינויים בלוז וחמישה נאומים מחר".

ההודעה הראשונה על קיום מסיבת העיתונאים נמסרה אתמול בערב, לאחר סיום ביקורו של טראמפ שנכח בארץ כ-28 שעות. מסיבת העיתונאים שתוכננה נחשבה חריגה, לנוכח הנוהג של ראש הממשלה להמעיט בקיום אירועי שאלות ותשובות פומביים עם התקשורת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נואם בטקס לציון 50 שנה לשחרורה ואיחודה של ירושלים. הלל מאיר, תצפית TPS
נתניהו נואם בתחילת השבוע/תצפית TPS, הלל מאיר

נתניהו אמור לנאום היום ב-11:00 בטקס האזכרה הממלכתי לזכר יהודי אתיופיה שנספו בדרכם לארץ, בהר הרצל. ב-14:00 הוא מתוכנן לשאת נאום בטקס האזכרה הממלכתי לציון 50 שנה למלחמת ששת הימים, גם כן בהר הרצל, וב-18:45 תתקיים חנוכת מוזיאון ששת הימים בגבעת התחמושת, שם הוא צפוי לשאת דברים. לאחר מכן הוא ינאם בטקס הממלכתי לציון יום איחוד ירושלים, גם כן בגבעת התחמושת, וב-23:00 ינאם בעצרת חגיגית בישיבת מרכז הרב בעיר.

ראש הממשלה השתתף בשני ושלישי בשורה של אירועים פומביים לכבוד ביקורו של נשיא ארצות הברית, ובהם קבלת פנים, פגישת עבודה, ארוחת ערב רשמית, ביקור ביד ושם והנאום של טראמפ במוזיאון ישראל. בתחילת השבוע הוא נאם באירוע לרגל 50 שנה לשחרור ירושלים ואיחודה, מול חומות העיר העתיקה.

(עודכן: אתמול, 23:52)

פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ במלון המלך דוד בירושלים 22 במאי 2017. עמוס בן גרשום קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
לא יסכם בפומבי את הביקור. נתניהו עם טראמפ/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום קובי גדעון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully