וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרית בחווארה: נעצרו שלושה פלסטינים בחשד ליידוי האבנים

24.5.2017 / 12:39

השלושה נעצרו בפעילות של המשטרה וצה"ל בשומרון. הם חשודים שיידו אבנים לעבר רכב המתנחל, שבתגובה ירה למוות באחד הפלסטינים במקום. בשבוע שעבר נעצר נהג האמבולנס, שחשוד שחסם במכוון את דרך ההימלטות של המתנחל

צילום: ארגון חוננו, עריכה: יאיר דניאל, ניב מעוז

שלושה פלסטינים תושבי חווארה נעצרו הלילה (רביעי) בחשד שהיו מעורבים בתקרית בכפר שבה יודו אבנים לעבר רכב מתנחל, ובתגובה הוא ירה למוות באחד הפלסטינים. השלושה חשודים שיידו אבנים לעבר רכב המתנחל ביום חמישי האחרון ואף הסתערו עליו. הם נעצרו במהלך פעילות של משטרת ישראל ובשיתוף כוחות צה"ל מחטמ"ר שומרון.

מעצר השלושה הוא חלק מגל מעצרים שהחל עם ראשיתה של החקירה ומצטרף למעצרו של נהג האמבולנס שעל פי החשד, חסם במכוון את דרכו של המתנחל ומנע את הימלטותו מהמקום. במשטרה אמרו כי מדובר בחקירה מורכבת, שבמהלכה נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ונאספו ראיות וממצאים שהביאו לחשיפת חלק מהמעורבים וללכידתם. מהמשטרה נמסר עוד כי הכוחות ממשיכים לפעול למעצרם של מפרי הסדר ומיידי אבנים שהיו מעורבים באירוע.

לקריאה נוספת:
תקרית הירי בחווארה: נהג האמבולנס שחסם את הדרך ופלסטיני נוסף נעצרו
תיעוד חדש מחווארה: הפלסטיני צועד לפני שההמון ורכב המתנחל מתרחקים
מתנחל ניסה להימלט מניסיון לינץ' בחווארה - וירה למוות בפלסטיני

ירי במהלך הפגנה בחווארה, 18 במאי 2017. רויטרס
התקרית בחווארה, ביום חמישי האחרון/רויטרס

האירוע בחווארה החל כשכ-200 פלסטינים הפגינו והשליכו אבנים לעבר מכוניות שעברו בכביש 60, ליד הכפר. לטענת היורה, המפגינים ניסו להוציא אותו ממכוניתו. מועתז שמסה, פלסטיני בן 21, נורה על ידי המתנחל ונפצע אנוש. כעבור זמן קצר נקבע מותו. מג'די א-שתיה, צלם של אי-פי, נפצע באורח בינוני.

בתיעוד מזירת האירוע, נראה שהמפגינים חסמו את נתיב המילוט של המתנחל, שתועד דורס כמה מהמפגינים שחסמו את דרכו, בעת שניסה להימלט מההמון שהתאסף סביבו. אמבולנס שהגיע למקום חסם אף הוא את נתיב התנועה.

לאחר האירוע, טען המתנחל כי כמעט עשו בו לינץ'. "ראיתי את המוות בעיניים". הוא שחזר: "חזרתי מקניות ברמי לוי, הסלים היו באוטו, התחילה הפגנה אלימה באמצע חווארה. למזלי הצלחתי להיחלץ משם ולהגיע הביתה בשלום, אני מודה לקב"ה על הנס הגדול".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינוי אחד הנפגעים בתקרית, שלטענת הפלסטינים מדובר בהרוג. חווארה, יום חמישי/מערכת וואלה!, צילום מסך
ירי במהלך הפגנה בחווארה, 18 במאי 2017. רויטרס
צלם העיתונות שנפצע בתקרית/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully