וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נזרקתי מהאקדמיה המשטרתית כי גדלתי עם כלבים במלונה"

25.5.2017 / 12:07

צעירה רוסיה סולקה מהאקדמית המשטרתית ותאלץ לוותר על חלומה להיות חוקרת, לאחר שלטענתה נודע למנהלי האקדמיה שהיא גדלה עם כלבים ושאמה הביולוגית הורשעה ברצח. באקדמיה לעומת זאת טוענים שהיא סולקה כי איימה לירות בחבריה לכיתה

צילום מסך

בסרטון – שוטרות רוסיות במצעד. לודמילה כבר לא תצעד איתן

לודמילה פורסובה, בת ה-21, הודחה מהאקדמיה של המשטרה הרוסית ולא תוכל להגשים את חלומה להיות חוקרת, ולדבריה זה קרה לאחר שנודע למנהליה על עברה הפראי. בתקשורת המדוקמית דווח השבע כי לודמילה הועברה לבית יתומים מוזנח מטעם המדינה, אחרי שהוריה הביולוגים האלכוהוליסטים גידלו אותה עד גיל 3 במלונה עם כלבים בחצר. כשהגיעה לגיל 5 היא יצאה אל גדר בית היתומים וביקשה אוכל מעוברים ושבים, עד שאישה חביבה בשם טטיאנה דמיחובה הבחינה בה, הביאה לה לחם טרי, בננות ומיץ והחליטה לאמץ אותה ולהעניק לה את הטיפול הראוי שאמה הביולוגית, שהורשעה מאוחר יותר ברצח בן זוגה המתעלל, לא יכלה לתת לה.

לדומילה השתלטה במהרה על התנהגותה הפראית וחלמה להגיע לגדולות. כשטטיאנה אימצה אותה היא הבטיחה לה שתעשה הכל כדי להגשים את שאיפותיה, "קניתי לה שמלות יפות. דאגתי לה. היא הייתה כמו נסיכה. היא אהבה לשחות, לרוץ ואפילו שיחקה בקבוצה הכדורסל של בית הספר", סיפר טטאינה, אם לארבעה, "החלום הגדול ביותר שלה היה ללמוד בבית הספר למשפטים ולהפוך לחוקרת משטרתית. מילדותה היא אמרה לי: 'כשאגדל אכניס לכלא את כל הפושעים. אני רוצה להיות חוקרת ולהילחם למען הצדק'".

לודמילה פורסובה גדלה עם כלבים וסולקה מהאקדמיה המשטרתית. Komsomolskaya Pravda, EAST2WEST NEWS, צילום מסך
לודמילה פורסובה סולקה מהאקדמיה המשטרתית בטענה כי גדלה עם כלבים/צילום מסך, Komsomolskaya Pravda, EAST2WEST NEWS

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

משרד התרבות אסר על שחקנית לעבוד כי היא "יותר מדי סקסית"

לכתבה המלאה

לודמילה למדה קשה וזכתה במלגה ללימודים באוניברסיטה היוקרתית למשפטים בבלגורוד. אולם כעת, כשהיא בשנה השלישית ללימודיה, היא סולקה מהאקדמיה ולא תוכל להצטרף לכוח המשטרתי. טטיאנה טוענת שההחלטה התקבלה לאחר שמנהליה גילו על ההזנחה שלה על ידי אמה הביולוגית, כולל הרשעתה ברצח ובחינוך הפראי שהעניקה לבתה. היא אמרה: "לאמה הביולוגית נשללו הזכויות להיות הורה כשלודמילה הייתה בת 3, ומאז לה היה ביניהן שום קשר. אני גאה בהישגים של לודמילה וזו טרגדיה שתקוותיה לקריירה משטרתית התנפצו ברגע".

לודמילה פורסובה גדלה במלונה כשהייתה רק בת 3. Lipetsk Media, EAST2WEST NEWS, צילום מסך
לודמילה פורסובה גדלה במלונה כשהייתה רק בת 3/צילום מסך, Lipetsk Media, EAST2WEST NEWS

באקדמיה טוענים מצידם שסילוקה נובע דווקא מהתנהגות לא הולמת מצד לודמילה, כשזו אמרה לחובשת שהיא עלולה "לירות במישהו מכיתתה". לודמילה טוענת שהאשמה נגדה אינה נכונה וסיפרה את הצד שלה בסיפור: "באותו יום הרגשתי לא טוב. השיעור הבא שלנו היה שיעור ירי, אז הלכתי לחובשת כדי לקבל חופשת מחלה כי הייתי מסוחררת. היה לי לחץ דם גבוה או משהו דומה. חששתי להחזיק רובה ביד. מה יקרה אם אאבד את ההכרה פתאום? אמרתי לחובשת שבמצב הנוכחי אני עלולה לירות במישהו. היא צעקה עליי וטענה שאני ממציאה את זה. היא לא אפשרה לי לנוח והורתה עליי לחזור לשיעור".

לודמילה פורסובה תאלץ לוותר על הקריירה המשטרתית שלה. Komsomolskaya Pravda, EAST2WEST NEWS, צילום מסך
לודמילה פורסובה תאלץ לוותר על חלומה להיות חוקרת/צילום מסך, Komsomolskaya Pravda, EAST2WEST NEWS
טטיאנה ומשפחתה טוענת שמתנכלים לבתה המאומצת בגלל "עברה הפראי". Lipetsk Media, EAST2WEST NEWS, צילום מסך
טטיאנה ומשפחתה. טטיאנה טוענת שמתנכלים לבתה המאומצת בגלל "עברה הפראי"/צילום מסך, Lipetsk Media, EAST2WEST NEWS

עוד ילדה רוסייה שגדלה עם כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully