וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת העירום של הסטודנטית שדקרה את בן זוגה ולא תענש

23.5.2017 / 6:44

סטודנטית מצטיינת דקרה את בן הזוג שלה אך היא לא צפויה להיכנס לכלא. השופט החליט להקל בעונשה כדי שתוכל להמשיך ללמוד ולהיות מנתחת לב. ההכרעה לא התקבלה יפה בעיני האוניברסיטה ויתר הסטודנטים שלא רוצים לקבלה בחזרה. האם היא סטודנטית מצטיינת לרפואה או נערה בהפרעה?

Graduate Study at Oxford

בסרטון – ככה נראית אוניברסיטת אוקספורד

סטודנטית מצטיינת מאוניברסיטת אוקספורד, דקרה את בן הזוג שלה עם סכין - אך ככל הנראה תינצל ממאסר אחרי ששלפה את קלף ה"אני רוצה להיות מנתחת לב וזה יפגע לי בחלום" שנגע ברגשותיו של השופט. בתקשורת הבריטית דווח שלביניה וודוורד בת ה-24 איימה על בן הזוג שלה עם סכין מטבח לפני שדקרה אותו ברגל. אחר כך היא השליכה לעברו מחשב נייד, כוס וצנצנת ריבה. וודוורד הייתה תחת השפעת סמים ואלכוהול ומצבה הנפשי התדרדר באותה העת. כשהחבר שלה, בוגר קיימברידג' בן ה-25, החליט לפנות לאמה בסקייפ, היא בתגובה תקפה אותו.

התקיפה אירעה ב-30 בספטמבר, כמה חודשים אחרי שוודוורד ובן זוגה הכירו בטינדר. וודוורד גדלה עם אמה העשירה באיטליה, שם התחנכה בבית ספר פרטי דובר אנגלית. לוודוורד היו חיים קשים, היא נאבקה בהתמכרות בסמים ועברה התעללות ע"י אקס אחר שלה. שבועיים לפני התקיפה קיבלה אזהרה מהאוניברסיטה להפסיק ליטול סמים, אחרת הדבר יוביל לסילוקה ומוקדם יותר השנה דווח כי היא נכנסה למרכז גמילה מסמים.

הסטודנטית המצטיינת המתגוררת כיום במילאנו, איטליה, הודתה במעשיה וצפויה לצאת לחופשי אחרי שהשופט הסיק כי מאסר יזיק לקריירה העתידית שלה כמנתחת לב. לאחר פרסום הפרשה בתקשורת הבריטית היו שטענו שההפחתה בעונש אינה מגיעה לה וגם חבריה הסטודנטים, מתברר, אינם מרוצים.

סטודנטית מצטיינת מואשמת בדקירת הדייט שלה. FACEBOOK, צילום מסך
סטודנטית מצטיינת מואשמת בדקירת הדייט שלה/צילום מסך, FACEBOOK

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

המורה נרדמה בכיתה - התלמידים ניצלו את זה למעשי אלימות

לכתבה המלאה

סטודנטים שלמדו איתה מספרים על מעשי אלימות חמורים שלה כלפי סטודנטים אחרים. הם תיארו אותה כחכמה ומניפולטיבית ודרשו לדעת מדוע בית המשפט התעלם מעברה האלים. אחד הסטודנטים סיפר: "זה לא היה מקרה בודד. היא איימה על הרבה אנשים אחרים. היא זקוקה לעזרה. אני לא חושב שצויירה תמונה ברורה שלה במשפט". סטודנט אחר הוסיף: "אני כלל לא מופתע שהיא תקפה מישהו בסכין. היא איימה לפחות על עוד שלושה אנשים. היא הייתה חכמה ומניפולטיבית. השופט הציג אותה כסטודנטית מוכשרת שעשתה טעות אחת אבל למעשה יש לה היסטוריה שלא נלקחה בחשבון". סטודנטית וחברתה לשעבר אמרה: "זה לא ייאמן שמעשה תקיפה כזה נחשב לאירוע חד פעמי. ההיסטוריה שלה מלאה באנשים שסובלים מטראומות בגללה. יש לה פתיל קצר מאוד".

עדה מספרת על מקרה תקיפה נוסף שלה: "היא תקפה סטודנטית, קראה לה בשמות כמו זונה ובימבו. ידיד שלי חצה את הכביש כדי להרגיע אותה. היא הכתה אותה, סטרה לה ודחפה את הראש שלה על השער". דובר אוניברסיטת אוקספורד מסר שהחלטת בית המשפט לאפשר לסטודנטית להמשיך את לימודיה לא עומדים בקו אחד עם עמדת האוניברסיטה. הוא ציין במפורש כי אין ערובה לכך שתחזור ללמוד באוניברסיטה, ושמקובל שהאוניברסיטה תנקוט בהליכים משמעתיים רק אחרי שתיק בית המשפט הרלוונטי ייסגר.

גזר דינה יינתן רק ב-25 בספטמבר אך השופט כבר אמר בבית המשפט: "אני מאמין שאם זו טעות חד פעמית, אבל באמת חד פעמית, זה יהיה עונש חמור מדי למנוע מהגברת הצעירה להגשים את חלומה להצליח במקצוע שלה. זאת למרות שהמעשה הזה הוא די נורא ובדרך כלל גורר עונש מאסר". וודוורד לא הייתה זמינה כדי להגיב להאשמות.

  • עוד באותו נושא:
  • סטודנטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully