וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה נרדמה בכיתה - התלמידים ניצלו את זה למעשי אלימות

17.5.2017 / 8:37

מורה מחליפה נרדמה באמצע שיעור מתמטיקה ולא הבחינה שאחד מתלמידיה חונק תלמיד אחר בכיתה. אחרי שאמו של התלמיד הנחנק נחשפה לתמונה של המורה ישנה, היא הביאה לפיטוריה

צילום מסך

מורה מחליפה נרדמה באמצע שיעור מתמטיקה בזמן שתלמיד בכיתתה חנק תלמיד אחר. התקרית שאירעה בחטיבת הביניים "חפציבה" שבג'ורגיה הסתיימה בנס, כשהתלמיד הנחנק, מיקיליין לסטר, הצליח לחמוק מזרועותיו של התוקף. לסטר חזר הביתה לאמו המודאגת, ג'ניס ויליאמס, וסיפר לה את מה שקרה. כשזו שאלה מדוע המורה לא התערבה, הראה לה בנה תמונה של המורה ישנה עם פה פתוח, שצילם תלמיד אחר בכיתה.

רשת החדשות המקומית WRDW דווחה שתלמיד כיתה ו' ניצל את חוסר הערנות של מורתו כדי לחנוק תלמיד מכיתתו וזה ניסה להשתחרר מזרועותיו והכה אותו חזרה. האם המבוהלת סיפרה שהילד אחז בכתפיו של בנה "לפני שפנה לצווארו והחל לחנוק אותו". מאחר שבנה סבל עוד קודם לכן מבעיות נשימה, ויליאמס מודה שבנה ניצל בנס ולא האמינה שהמורה נכחה בכיתה ולא הבחינה במה שקורה שם.

מורה נרדמה בכיתה. צילום מסך
המורה תפסה חרופ בזמן שאחד התלמידים חנק את חברו/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מורה שעשתה (וצילמה) שלישייה עם תלמיד ומורה אחרת חמקה ממאסר

לכתבה המלאה

אחרי שתמונתה של המורה הנרדמת פורסמה ברשת, פרסם תלמיד אחר תמונה נוספת של המורה מנמנמת לה בכיתה אחרת. ויליאמס הגישה תלונה למשרד החינוך והביאה לפיטוריה של המורה מבית הספר. אולם, הותר לה לעבוד בבתי ספר אחרים במחוז אם תבחר כך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו לא הפעם הראשונה שהיא נרדמת בכיתה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ניס ויליאמס ובנה מיקיליין לסטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully