וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוגי התאונה בגולן הובאו למנוחות: "רצו לפרנס את משפחתם"

22.5.2017 / 22:24

חלדיה חליילה ויוסף גניאם, תושבי סכנין שנהרגו בתאונה בצומת חיספין, הובאו למנוחות בעירם. בהתהפכות הרכב, שהוביל פועלים לעבודה בקטיף, נפצעו חמישה. חלדיה הותירה אחריה שישה ילדים, ויוסף – תשעה

צילום: מד"א, עריכה: יאיר דניאל

בהפרש של חצי שעה בלבד זו מזה הובאו הערב (שני) למנוחות הרוגי התאונה שאירעה הבוקר בצומת חיספין שברמת הגולן. שני ההרוגים, חלדיה חליילה – בת 69 ואם לשישה, ויוסף גניאם – בן 71 ואב לתשעה, תושבי סכנין, נטמנו בבתי העלמין בעיר.

התאונה אירעה בשעות הבוקר המאוחרות בצומת שבכביש 98. רכב הסעת פועלים התהפך לאחר שהנהג איבד עליו שליטה, וכתוצאה מכך נהרגו שני הנוסעים. שני בני אדם נוספים נפצעו קשה, שניים אחרים נפצעו באורח בינוני ונוסע נוסף נפצע באורח קל. בשעה שהפצועים הועברו במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה ובאמבולנסים לבית החולים פוריה בטבריה, נערכו בסכנין להלוויותיהם של חליילה וגניאם.

שני ההרוגים היו קרובי משפחה של ראש עיריית סכנין, מאזן גנאים. "יוסף היה איש מקסים וחרוץ, שדאג לחינוך תשעת ילדיו. רק לפני חודש חיתן את הבן הקטן שלו, ורקד עד לשעות הקטנות של הלילה", סיפר. "חבל שהשמחה הגדולה של המשפחה נקטעה באבל כבד".

עוד בוואלה! NEWS:
"הודות לכם צבענו את הקירות": הסיור של הזוג טראמפ במעון ראש הממשלה
אזרח ישראלי כבן 50 עצור במוסקבה לאחר שהתפרע בטיסה מישראל
הגולשים בטירוף מהסלפי של חזן וטראמפ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היה איש מקסים וחרוץ". יוסף גניאם, ההרוג מהתאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עלי חליילה, שכן של ההרוגה, סיפר עליה: "רק לפני שנתיים התמודדה חלדיה עם אבל כבד במשפחה כשאחיה נפטר, מספר חודשים לאחר שבנו נהרג בתאונת עבודה. היא עבדה לאורך כל חייה כדי לפרנס את המשפחה בכבוד. תמיד אמרתי לה, את כבר בגיל פנסיה, תנוחי קצת, תחיי קצת את החיים שלך, אבל היא לא נחה, ועבדה עד ליומה האחרון".

תושבים בסכנין סיפרו כי אנשים רבים המתקשים לכלכל את משפחתם נוהגים להשלים הכנסה בעבודות קטיף בעמק החולה וברמת הגולן. כך, לדבריהם, עשו גם גנאים וחליילה, למרות שעברו את גיל הפנסיה.

"חלדיה ויוסף נלחמו בעוני, ורצו לפרנס את משפחתם בכבוד", אמר ראש העירייה והמשיך, "הציבור הערבי מהווה רק כ-20% מהאוכלוסייה בישראל, אבל אחוז הנפגעים שלנו בתאונות דרכים גבוה מאוד ביחס לכלל האוכלוסייה. כל יום אנחנו מתבשרים על עוד תאונה ועל עוד הרוג. אני כל הזמן שואל את עצמי למה זה קורה, מי אשם ואיך עוצרים את זה". בסכנין קיבלו את הבשורות בכאב גדול, ולצד הצער העמוק ששרר בהלוויות של השניים, רבים חזרו ושאלו "מי הבא בתור?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עבדה עד ליומה האחרון". חלדיה חליילה, ההרוגה מהתאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
שני בני אדם נהרגו וחמישה בני אדם נוספים נפצעו בתאונת דרכים בצומת חיספין. מערכת וואלה! NEWS
התאונה בחיספין, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully