וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח ישראלי כבן 50 עצור במוסקבה לאחר שהתפרע בטיסה מישראל

רומן רייב

22.5.2017 / 21:27

כתב אישום הוגש נגד הישראלי, הממתין למשפטו ברוסיה. מוקדם יותר החודש התקבל במדינה חוק המחמיר ענישה נגד מתפרעים בטיסות. דוברת משרד הפנים הרוסי: "זה מקרה ראשון של תלונה נגד אדם שהתפרע בטיסה"

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
העצור עלול להישפט לעונש של עד חמש שנות מאסר. אילוסטרציה/ShutterStock

אזרח ישראלי כבן 50 נעצר ביום שישי האחרון לאחר שהתפרע בטיסה מתל אביב למוסקבה, ככל הנראה משום ששתה לשוכרה. על פי דיווחים בכלי תקשורת ברוסיה הגבר ניסה לפתוח את דלת המטוס בזמן הטיסה וקילל את אנשי הצוות. משגרירות ישראל ברוסיה נמסר כי הנושא הועבר לטיפולו של הקונסול במוסקבה.

קברניט המטוס דיווח על המקרה למשטרה במוסקבה ולכוחות הביטחון בישראל והאזרח נעצר עם הנחיתה. היום (שני) הגיש משרד הפנים ברוסיה תביעה נגד האזרח, שנעצר עד לפתיחת משפטו ונאסר עליו לצאת מהמדינה. בין היתר הוא נאשם בסיכון חיי הנוסעים בשל ניסיונו לפתוח את דלת המטוס וכן ב"התהגות עבריינית" בשל הקללות וההתפרעות תחת השפעת אלכוהול.

משרד הפנים לא מסר פרטים נוספים על העצור, שעלול להישפט לעונש של עד חמש שנות מאסר. לפני כשבוע וחצי נחקק ברוסיה חוק המחמיר את הענישה נגד מבצעי עבירות בטיסות. דוברת משרד הפנים הרוסי אירנה וולק מסרה כי מדובר ב"מקרה ראשון בהיסטוריה של רוסיה שמשרד הפנים הגיש תלונה כנגד עבריין שהתפרע בטיסה".

בחודש שעבר נעצר בבריטניה תייר ישראלי תושב תל אביב בן 31 שהשתכר בטיסה של חברת "לופטהנזה", נעל את עצמו בשירותי המטוס וגרם לנחיתת חירום. בשל התקרית נאלץ קברניט המטוס לרוקן כ-36 טונות דלק בטרם נחת. בחודש פברואר בשנה שעברה עוכב בנמל התעופה בן גוריון תושב בית שמש בן 36 שהתפרע בטיסת "אל על" מפולין בטענה שהסרט שהוקרן במהלכה אינו צנוע מספיק לטעמו.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ לנתניהו: "זו העסקה הקשה מכולם – אבל נגיע אליה"
מחשש לחייהם: כ-60 אסירים שובתי רעב פונו לבתי חולים
אנדרטה לזכר לוחם שנפל במלחמת ששת הימים נופצה בירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully