וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע מצפון לבית לחם ללא נפגעים: המחבל נורה ונהרג

22.5.2017 / 17:32

נער פלסטיני תושב בית לחם ניסה לדקור באמצעות סכין לוחמים של משמר הגבול מחסום הקיוסק הסמוך לעיירה הפלסטינית אבו דיס. הוא נורה על ידי השוטרים במקום - ומותו נקבע בזירה

נער פלסטיני בן 17 ניסה לבצע פיגוע דקירה היום (שני) במחסום הקיוסק, הסמוך לאבו דיס, שמצפון לבית לחם. המחבל רץ לכיוון לוחמי משמר הגבול שאבטחו את המקום כשהוא אוחז בידו סכין, ונאבק עם אחד החיילים - שירה בו והצליח לנטרל אותו. מותו של המחבל, תושב בית לחם, נקבע בזירה. אין נפגעים מקרב הלוחמים.

ניסיון הפיגוע התרחש ברקע ביקורו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בישראל, ששם לעצמו למטרה לקדם בביקורו את ההידברות בין ישראל לפלסטינים, ולהוביל להסכם שלום. טרם הביקור, הורו שרי הקבינט על מתן הקלות כלכליות ואזרחיות כמחווה לפלסטינים.

עוד בוואלה! NEWS
תפילה היסטורית: טראמפ ביקר בכותל המערבי - וטמן פתק
שרה נתניהו למלניה טראמפ: "גם אותנו העם אוהב – בניגוד לתקשורת"
שעות לפני תחילת הבחינה: שאלוני הבגרות במתמטיקה הודלפו

הסכין מניסיון הדקירה בבית לחם 22 במאי 2017. דוברות מג"ב, צילום מסך
הסכין שבאמצעותה ניסה המחבל לדקור את הלוחמים/צילום מסך, דוברות מג"ב

לפני כשבוע נפצעו בפיגוע דקירה שוטר בן 37 באורח קל עד בינוני ואזרח נוסף באורח קל, בסמוך לשער האריות בעיר העתיקה בירושלים. המחבל, תושב ירדן בן 57, נורה על ידי השוטר הפצוע בזירה, ומותו נקבע לאחר זמן קצר.

ממשלת ירדן טענה לאחר הפיגוע בשער האריות כי ממשלת ישראל אחראית לאירוע. בהודעה רשמית מטעם שר התקשורת מוחמד אל-מומני, נמסר כי "ממשלת ישראל, בהיותה הכוח הכובש בירושלים, נושאת באחריות הירי באזרח ירדן שנהרג".

שר החוץ הוסיף: "משרד החוץ עוקב אחר האירוע דרך השגרירות הירדנית בתל אביב, כדי לעמוד על פרטי התקרית והסיבות". כמו כן, ממשלת ירדן קראה לירי במחבל "פשע מתועב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully