וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח נורה למוות בידי שוטרים לאחר שדקר אותם בטירת כרמל

21.5.2017 / 10:55

שני שוטרים הוזעקו לבצע מעצר במוסך בעיר והותקפו על ידי הגבר, כבן 50, עם סכין. השניים נפצעו בינוני ובמהלך העימות עם התוקף, אחד מהם ירה בו ונטרל אותו. מותו נקבע במקום. מהמשטרה נמסר כי מדובר באירוע על רקע פלילי

צלמים זמניים מורשים

גבר כבן 50 נורה היום (ראשון) למוות בידי שוטרים שהוזעקו לבצע מעצר במוסך בטירת כרמל והותקפו על ידו עם סכין. שני שוטרים נפצעו באורח בינוני ובמהלך העימות עם התוקף, אחד מהם ירה בו ונטרל אותו. מותו נקבע במקום. מהמשטרה נמסר כי מדובר באירוע על רקע פלילי.

התקרית אירעה סמוך לשעה 10:40. צוותי ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהוזנקו למקום טיפלו בשני השוטרים שסבלו מדקירות בפלג גופם העליון והתחתון ופינו אותם לבית החולים רמב"ם בחיפה. במקביל, הם קבעו את מותו של הדוקר במקום.

"כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקתי סיוע רפואי ראשוני בזירת האירוע לפצוע מדקירה שהיה בהכרה מלאה". סיפר ליאור פדידה, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה. "פצוע נוסף בהכרה טופל על ידי חובשים נוספים. בזירה היה הרוג ללא הכרה וללא דופק ונשימה שנשאר לטיפול כוחות הביטחון".

עוד בוואלה! NEWS:
לנגד עיני בנו: בכיר ברשות האוכלוסין התמוטט במהלך מרוץ ומת
"במקום לשמוח נגיד קדיש": משה טבע למוות לפני הבר מצווה
"מוות לאמריקה ולישראל": הפגנות בתימן נגד ביקור טראמפ בסעודיה

אירוע דקירה על רקע פלילי בטירת הכרמל 21 במאי 2017. איחוד הצלה
מותו של האזרח נקבע במקום. זירת האירוע בטירת כרמל/איחוד הצלה

מהמשטרה נמסר כי השוטרים נקראו לטפל באירוע פלילי במוסך בעיר, וכשהגיעו למקום הותקפו בידי אחד המעורבים. אחד השוטרים שנדקר ירה בתוקף ופגע בו ברגלו. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום והחלו לחקור את נסיבות האירוע. "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה ותגיב בנחישות אל מול כל ניסיון לפגוע בחייהם של שוטרים וכוחות הביטחון המבצעים את תפקידם", נמסר מדוברות המשטרה.

בדצמבר האחרון נפצע שוטר רכוב על אופנוע באורח קשה בתאונת פגע וברח בכביש 20 (נתיבי איילון) לכיוון צפון, בין מחלף רוקח לגלילות. השוטר, בשנות ה-50 לחייו, נפגע ככל הנראה על ידי כלי רכב פרטי, בעת שהיה במרדף אחריו. האופנוע עלה באש ונשרף כליל. הנהג הפוגע נמלט מזירת התאונה ואותר לאחר מכן בתל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אירוע דקירה על רקע פלילי בטירת הכרמל 21 במאי 2017. איחוד הצלה
כוחות במקום/איחוד הצלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully