וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנגד עיני בנו: בכיר ברשות האוכלוסין התמוטט במהלך מרוץ ומת

21.5.2017 / 11:02

מוטי ברקוביץ', בן 48, התמוטט במקצה ליד קיבוץ אלונים ב-5:00 בבוקר. בנו בן ה-17 היה עמו בנקודת ההזנקה ואף המתין לו בסופו. למרות גילו, הוא המשיך לשרת כסמג"ד במילואים בגדוד צנחנים. הלווייתו נערכה ביום שישי בעירו יקנעם עילית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוטי ברקוביץ' בבוקר המרוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

סגן ראש מנהל אכיפה וזרים ברשות האוכלוסין וההגירה מוטי ברקוביץ', בן 48, מת ביום שישי במפתיע במהלך מרוץ "מהר לעמק". ברקוביץ' התמוטט במהלך המקצה ליד קיבוץ אלונים ב-5:00 בבוקר. בנו בן ה-17 היה עמו בנקודת ההזנקה למקצה והמתין לו במקום שבה היה אמור לסיים את הקטע, שאליו לא הגיע. הלווייתו נערכה באותו היום בעירו יקנעם עילית. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

חובשים ופרמדיקים של מד"א ממרחב כרמל הגיעו למקום שבו התמוטט, ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה. אולם הפעולות כשלו ובבית החולים נאלצו לקבוע את מותו.

מסלול מרוץ "מהר לעמק" משתרך לאורך כ-220 קילומטרים, מתל חי לת?מרת. מדובר במרוץ קבוצתי ולאורך המסלול יש 24 נקודות החלפה בין חברי הקבוצה. ברקוביץ' היה אמור לרוץ קטע של 11 ק"מ, אך התמוטט אחרי כשלושה. הסבירות כי התייבש נמוכה שכן הוא התמוטט בשעה מוקדמת מאוד של היום. הוא היה בכושר טוב ולמרות גילו, הוא המשיך לשרת כסמג"ד במילואים בגדוד צנחנים.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח בארה"ב: סין כלאה או הוציאה להורג 20 סוכני CIA
"מוות לאמריקה ולישראל": הפגנות בתימן נגד ביקור טראמפ בסעודיה
"במקום לשמוח נגיד קדיש": משה טבע למוות לפני הבר מצווה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שירת כסמג"ד במילואים. ברקוביץ' במדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברקוביץ', שעבד כ-16 שנה במשרד הפנים, היה דמות משמעותית ומוערכת ברשות האוכלוסין וההגירה. עמיתיו סיפרו כי הוא השריש דפוסי עבודה קפדניים. "עשה הכול בשלווה, ברוגע, בהקשבה ובמסירות גדולה מאוד", סיפרו.

הנהלת הרשות והעובדים מסרו כי היא משתתפת באבלה של המשפחה ועומדים לצדה. שר הפנים אריה דרעי צייץ ביום שישי בטוויטר: "אנו מבכים על פטירת מוטי ברקוביץ', סגן ראש מנהל אכיפה וזרים, שמת הבוקר והוא בן 48 בלבד. יהיה זכרו ברוך". סימון אלפסי, ראש עיריית יקנעם עילית ספד: "מותו של מוטי ברקוביץ' הוא אבדה גדולה לעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully