וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדקירות בשרון: כתובת "אטבח אל-יהוד" נמצאה בזירה

אור רביד ושלומי גבאי

17.5.2017 / 14:45

חקירת האירוע במושב אלישמע נמשכת וטרם נעצרו חשודים. החשד הראשוני היה שמדובר בשוד שהסתבך, אולם המניע הלאומני טרם נשלל לנוכח הכתובת ועדותו של הפצוע, שאותר על הרצפה שותת דם

צילום: איתן אלחדז TPS, עריכה: יאיר דניאל

המשטרה ממשיכה לחקור את אירוע הדקירה במושב אלישמע בשרון, שבו נפצע באורח קשה גבר בן 50. החשד הראשוני של המשטרה היה כי מדובר בשוד שהסתבך, אולם נבדקת אפשרות שהיה זה אירוע על רקע לאומני. לדברי עדי ראיה, כתובת "אטבח אל-יהוד" התגלתה בזירה ועדותו של הפצוע, שסיפר כי "שני ערבים דקרו אותו". טרם נעצרו חשודים, וצו איסור פרסום הוטל על פרטי הפרשה.

הפצוע שכר דירה במושב, ובנו של המשכיר מצא אותו. עידן אדיב, אחיו של מי שמצא את הפצוע, סיפר: "הוא נכנס אליו הביתה וראה אותו על הרצפה בזמן שהניח תפילין, היה שם מלא דם והוא אמר 'שני ערבים דקרו אותי'". לדבריו, הגבר הוא גרוש עם שלושה ילדים, שחי לבד. "לא היה לו רקע עברייני, האירוע הזה תפס אותנו בהלם".

אדר גרשוני, חובש רפואת חירום במד"א המתגורר במושב בסמוך למקום האירוע והגיע ראשון למקום, סיפר: "בתוך הבית שכב גבר כבן 50 בהכרה מעורפלת, עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימום וחבישה. ניידת טיפול נמרץ שלנו שהגיעה במהירות למקום פינתה אותו לבית החולים בילינסון תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים כשהוא מורדם ומונשם כשמצבו מוגדר קשה".

אירוע דקירה באלישמע 17 במאי 2017. ראובן קסטרו
זירת הדקירה, היום באלישמע/ראובן קסטרו
זירת הדקירה באלישמע. מד"א
זירת הדקירה, היום באלישמע/מד"א
אירוע דקירה באלישמע 17 במאי 2017. בט"ש חירום, מערכת וואלה! NEWS
זירת הדקירה בדירה באלישמע, היום/מערכת וואלה! NEWS, בט"ש חירום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully