וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כומר ניסה ללכת על המים ונטרף ע"י תנינים - האמת על הסיפור ההזוי שסחף את האינטרנט

18.5.2017 / 8:42

שמעתם על הכומר מזימבבואה שניסה ללכת על המים, כמו ישו, ונטרף על ידי קרוקודילים? בטח לא תשמחו לדעת את האמת מאחורי הסיפור, בו פקפק גם יוצר "הסמויה"

צילום מסך

בסרטון – מישהו שכן הצליח ללכת על המים

לפני כחודשיים, האינטרנט נכבש בסערה על ידי סיפור הזוי מזימבבואה. הכל התחיל כשאתר סאטירי בשם National News Bulletin פרסם כתבה לפיה כומר מקומי נטרף למוות לאחר שניסה לחצות את "נהר הקרוקודילים" ולהלך על המים, כמו ישו. לפי הדיווח הכומר צם והתפלל במשך שבוע לפני שיצא למסע - שהסתיים בצורה אכזרית בבטנם של הזוחלים המפחידים.

"הכומר לימד אותנו על אמונה", נכתב שדיווח עד ראיה מהכנסיה של הכומר. "הוא הבטיח שילמד אותנו אמונה מה היא, ונטרף על ידי שלושה קרוקודילים גדולים ממש מולנו. אנחנו עדיין לא מבינים כיצד זה קרה, כי הוא התפלל וצם כל השבוע. כל מה שנותר ממנו זה סוג סנדלים והתחתונים שלו, שצפו במים".

עוד בנושא:

תחזית מדאיגה: רעידות אדמה קטלניות ומגה צונאמי יהרגו את כולנו ממש בקרוב
קשה לצפייה: אריה נועץ את שיניו במאמנו וגורר אותו לעיני ילדים שצווחים באימה
בת 22 מסתובבת בעולם בחינם - וגם מקבלת ים של מתנות
"הם מנסים לרצוח אותי": נחשפו מכתבים מצמררים של מייקל ג'קסון ימים לפני מותו

מכאן והלאה, נוצרה פארסה תקשורתית. העיתון הניגרי Nigerian Daily Post נתן תהודה לסיפור ונתן קרדיט ל-Zimbabwe Herald, אף שהכתבה לא פורסמה שם כלל. כמו כן, נטען כי הכל התרחש בכלל בדרום אפריקה, ולא בזימבבואה.

מספר כלי תקשורת נוספים ברחבי העולם מיהרו לפרסם את הסיפור בלי לבדוק אותו או לציין כי המקור הגיע מאתר סאטירי, מה שהביא אפילו את דייויד סיימון, יוצר "הסמויה" ועיתונאי לשעבר, להודות: "עורך הלילה שבתוכי מפקפק בסיפור כה מושלם. זה נופל תחת הקטגוריה: 'טוב מכדי לבדוק'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully