וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים לארוז: מלניה ובארון טראמפ יעברו בקרוב לבית הלבן

הגברת הראשונה שמה קץ לתעלומה והכריזה כי עד תחילת שנת הלימודים הקרובה, היא ובנה יעזבו את דירת היוקרה בניו יורק ויצטרפו לנשיא טראמפ בוושינגטון. בארון בן ה-11 נרשם לבית ספר יוקרתי במרילנד, ש"ידוע בשל קהילתו המגוונת"

אתר רשמי

(בווידאו: משפחת טראמפ בחגיגות פסחא בבית הלבן, לפני כחודש)

הגברת הראשונה של ארצות הברית מלניה טראמפ שמה הערב (שני) קץ לתעלומה שהעסיקה, כך נדמה, רבים בוושינגטון – מתי היא ובנה בארון יעברו להתגורר בבית הלבן, לצדו של הנשיא דונלד טראמפ? הגברת טראמפ הודיעה כי בארון בן ה-11 יתחיל בשנת הלימודים הבאה את לימודיו בבית הספר האפיסקופלי "סנט אנדרוז" בפוטומאק, מרילנד, מרחק של כ-25 קילומטרים צפון-מערבית לוושינגטון הבירה.

רעיית הנשיא ובנם נשארו להתגורר במגדל טראמפ בניו יורק מאז נכנס טראמפ לבית הלבן בחודש ינואר האחרון, ובני הזוג הבהירו כי יאפשרו לבארון לסיים את שנת הלימודים בבית הספר הנוכחי שלו במנהטן. כמו בית ספרו הנוכחי, גם "סנט אנדרוז" נחשב לבית ספר יוקרתי במיוחד, ושכר הלימוד בו נע בין 23 אלף דולרים (כ-83 אלף שקלים) לשנה לגן הילדים ל-40 אלף דולרים (כ-144 אלף שקלים) לשנה לשנות התיכון.

עוד בוואלה! NEWS:
לרגל יום הולדתה: מה חושבים על מלניה טראמפ בכפר שבו גדלה?
עם ארנב לצדו: טראמפ אירח בבית הלבן אלפי ילדים למרוץ הפסחא
השכנים החדשים של משפחת אובמה: איוונקה טראמפ ובעלה

בארון ומלניה טראמפ בתמונה ליום האם. טוויטר, צילום מסך
מלניה ובארון טראמפ, בתמונה לכבוד יום האם/צילום מסך, טוויטר

בית הספר "ידוע בשל קהילתו המגוונת ומחויבותו למצוינות אקדמית", כתבה מלניה טראמפ בהודעה הרשמית שמסרה היום בנושא. לדבריה, "הצהרת המשימה של סנט אנדרוז היא 'להכיר ולעורר השראה בכל ילד, בקהילה מכילה שמוקדשת לחינוך, למידה ושירות יוצאים דופן', וכל אלה תאמו את רצונותינו".

בית הספר נוסד בשנת 1978, ורשומים בו כ-580 תלמידים. בכיתות יש בין 11 ל-13 תלמידים בלבד, ולטענת בית הספר, כל בוגריו ממשיכים ללימודים באוניברסיטאות ובמכללות. "ברור לנו שכמו כל התלמידים החדשים שלנו, בארון יהיה תוספת נפלאה לסנט אנדרוז", נטען במכתב שנשלח להורי התלמידים מטעם ההנהלה, שבו צוין כי בית הספר פועל יחד עם השירות החשאי על מנת לאפשר את שהייתו של הבן הראשון בבית הספר.

בני הזוג טראמפ כבר הוכיחו כי הם מסרבים לפעול לפי התבניות שהתוו אלה ששכנו לפניהם בבית הלבן, וכך גם בחירת בית הספר. ילדי הנשיאים האחרונים התחנכו בתיכון היוקרתי "סיידוול פרינדס", שם עדיין לומדת סשה אובמה בת ה-15. הנשיא לשעבר ג'ימי קרטר היה היחיד בעת האחרונה ששלח את בתו, איימי, לבית ספר ציבורי בוושינגטון.

בית הספר האפיסקופלי סנט אנדרוז, מרילנד, ארצות הברית. St. Andrew's Episcopal School, אתר רשמי
רק חצי שעה נסיעה. בית הספר שבו ילמד בארון/אתר רשמי, St. Andrew's Episcopal School
בית הספר האפיסקופלי סנט אנדרוז, מרילנד, ארצות הברית. St. Andrew's Episcopal School, אתר רשמי
השירות החשאי כבר מתכונן/אתר רשמי, St. Andrew's Episcopal School
בית הספר האפיסקופלי סנט אנדרוז, מרילנד, ארצות הברית. St. Andrew's Episcopal School, אתר רשמי
"בארון יהיה תוספת נהדרת לבית הספר"/אתר רשמי, St. Andrew's Episcopal School

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully