וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכנים החדשים של משפחת אובמה: איוונקה טראמפ ובעלה

4.1.2017 / 11:40

בתו של הנשיא הנבחר צפויה לעבור לבית בשכונת יוקרה בוושינגטון, בסמוך לביתם החדש של ברק ומישל אובמה, שיישארו בעיר גם לאחר שיעזבו את הבית הלבן. איוונקה ובעלה צפויים להתמנות ליועצים בממשל החדש

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

(בוודיאו: פגישת טראמפ ואובמה בבית הלבן, חודש נובמבר)

האם איוונקה טראמפ ובעלה ג'ארד קושנר יהיו בקרוב שכנים של בני הזוג ברק ומישל אובמה, שאותם יחליף אביה של טראמפ בבית הלבן? באתר המקומי "Washingtonian" דווח הלילה (רביעי) כי בני הזוג החליטו להשתכן בשכונת קלורמה היוקרתית בבירה, בבית שנמצא במרחק של כ-300 מטרים ממשכנם העתידי של הנשיא היוצא ושל רעייתו.

בעליה של אחת מסוכנויות הנדל"ן בעיר מסר לאתר כי טראמפ וקושנר יתגוררו בבית הכולל שישה חדרי שינה, שנמכר לפני כשבוע וחצי תמורת 5.5 מיליון דולרים. טרם התברר אם השניים הם שרכשו את הבית, או שגורם אחר רכש אותו והם רק ישכירו את הנכס ממנו. מעברם הצפוי של השניים לוושינגטון, לקראת השבעתו של האב דונלד טראמפ לנשיאות, מצטרף לדיווחים על מינוי מסתמן של השניים לתפקיד בממשל החדש.

עוד בוואלה! NEWS:
איוונקה טראמפ עם הפנים לוושינגטון: הבת של הנשיא הנבחר מוכרת את הדירה בניו יורק
מקורבי טראמפ פנו לישראל: מודאגים מהספק בגיורה של איוונקה
זוג הומואים נזרק ממטוס לאחר שדיבר בגנות טראמפ: "איוונקה העיפה אותנו"

דונלד טראמפ נפגש עם ראש ממשלת יפן שינזו אבה במנהטן, 18 בנובמבר 2016. רויטרס
השכנים החדשים. איוונקה וקושנר, מימין/רויטרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
ביתם החדש של איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר, וושינגטון. גוגל סטריט וויו, צילום מסך
קנו או שכרו? הבית החדש של איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר/צילום מסך, גוגל סטריט וויו

בתחילת השבוע דווח בעיתון "וול סטריט ג'ורנל" כי הנשיא הנבחר טראמפ עדיין שוקל איזה תפקיד לתת לבני הזוג, שנחשבים ליועציו הקרובים ביותר ומילאו תפקיד מרכזי בקמפיין הבחירות שלו. אחד מיועציו של טראמפ אמר כי ההערכה בקרב מטה הנשיא הנבחר היא שבתו וחתנו יצטרפו לסגל הבית הלבן, בכפוף לייעוץ משפטי שיכריע אם המהלך אכן לא נוגד את החוק למניעת העסקת מקורבים, ולפיו איש ציבור לא יכול להעסיק בן משפחה בסוכנות הנמצאת תחת אחריותו.

בני הזוג אובמה, מצדם, הודיעו זה לא מכבר כי בכוונתה להישאר לגור בבירה האמריקנית למשך שנתיים נוספות לאחר סיום כהונתו השנייה והאחרונה של הנשיא, שיעזוב את הבית הלבן באופן רשמי ב-20 ביותר. זאת, על מנת לאפשר לבתם הצעירה של ברק ומישל, סשה, לסיים את לימודיה בבית הספר התיכון. בחודש מאי האחרון פורסם כי השניים רכשו בית הכולל שמונה חדרי שינה, אליו יעברו בסוף החודש.

הבית החדש של משפחת אובמה בוושינגטון די סי. רויטרס
מחכים שהבת תסיים תיכון. ביתה החדש של משפחת אובמה/רויטרס

מלבד הקרבה למשפחה הנשיאותית היוצאת, הגעתם של טראמפ וקושנר לעיר העסיקה בשבועות האחרונים לא מעט גם את הקהילה היהודית בוושינגטון הבירה. עסקנים ואישי ציבור רבים התעניינו בשאלה לאילו מוסדות חינוך יחליטו השניים לרשום את ילדיהם, וכן איזה בית כנסת יחליטו השניים לפקוד בסופי השבוע.

ככל הנראה, בחירתם של בני הזוג להתגורר בשכונת קלורמה תביא אותם בסופו של דבר לבית הכנסת "The Shul" של חב"ד, הנמצא בסמוך לכיכר דופונט, מרחק של כעשר דקות הליכה ממקום מגוריהם העתידי. הרב לוי שם טוב מבית הכנסת מסר לעיתון היהודי-אמריקני "פורוורד" כי "לא אגיב על מי שמגיע או יגיע לבית הכנסת שלנו, זו המדיניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully