וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שנתיים מהגליל מאושפזת במצב אנוש אחרי שבאה במגע עם חומר הדברה

15.5.2017 / 12:38

הפעוטה פונתה על ידי הוריה למרכז הרפואי זיו שבצפת, שם היא מורדמת ומונשמת במחלקה לטיפול נמרץ. לא ברור אם היא שתתה מהחומר או נחשפה אליו במשך זמן ממושך. לפי הצוות הרפואי, תסמיניה דומים לפגיעה מנשק כימי

חומר ההדברה הרעיל שנמצא בדירה בירושלים, ינואר 2014. שירותי כבאות והצלה ירושלים, מערכת וואלה! NEWS
לא ברור מאיזה חומר היא נפגעה/מערכת וואלה! NEWS, שירותי כבאות והצלה ירושלים

פעוטה בת שנתיים מהגליל העליון מאושפזת במצב אנוש במרכז הרפואי זיו שבצפת בשל הרעלה מחומר הדברה שעמו באה במגע. התינוקת, שהובאה הבוקר (שני) למרכז על ידי הוריה, סובלת מהרעלת זרחן אורגני ומטופלת במחלקה לטיפול נמרץ ילדים, כשהיא מורדמת ומונשמת. לפי הצוות הרפואי, התסמינים שממנה היא סובלת דומים לאלו הנגרמים מפגיעה מנשק כימי.

לא ידוע אם הפעוטה שתתה מהחומר או נחשפה אליו במשך זמן רב. חומר ההדברה היה מאוחסן בבקבוק, שלא היה באריזתו המקורית, ולכן זהותו המדויקת אינה ידועה והוא נשלח לבדיקות מעבדה.

פרופ' אנתוני לודר, מנהל המרכז לרפואת הילד במרכז הרפואי זיו, הזהיר מפני אחסון חומרים מסוכנים בהישג ידם של פעוטות וילדים וקרא להימנע מהעברתם לכלי אחסון העלולים להטעות בדבר טיבם, כגון בקבוקים או כוסות. "פגיעות מחומרים אלו מתבטאות בצריבה קשה של העיניים והעור, או בכוויות פנימיות כתוצאה משתיית החומרים המסוכנים, אך הסכנה החמורה ביותר שהם טומנים נשקפת למערכת הנשימה", אמר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
15 שנות מאסר לצעיר שדקר למוות את החייל יפתח גריידי במועדון ברעננה
בן בית בארץ הקודש: שגריר ארה"ב בישראל דייוויד פרידמן מתחיל כהונתו
אחרי שביקר בכל העולם: כך ניפצה ישראל את חלום הצעיר לשבור שיא גינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully