וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצל ביקור של טכנאי בבית - ודקר: תושב לוד הורשע ברצח גרושתו ובן זוגה

14.5.2017 / 9:57

בית המשפט המחוזי מרכז הרשיע את יונתן שטיינגרדט בן ה-52 ברצח אשתו לשעבר ויקטוריה ובן זוגה לפני כשנתיים. הוא הפתיע את הנוכחים בדירה עם סכין, והחל לדקור את השניים פעמים רבות. במהלך הדיון הוא התנצל בפני בתו

צלם: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

בית המשפט המחוזי מרכז הרשיע היום (ראשון) את יונתן שטיינגרדט, בן 52, ברצח גרושתו ובן זוגה לפני כשנתיים בדירתה בלוד. שטיינגרדט התנפל על אשתו לשעבר ויקטוריה, בת 38, ודקר אותה למוות. במהלך הקטטה הוא דקר למוות גם את מוריס שמלשווילי, בן זוגה של האישה, שניסה לגונן עליה. שטיינגרדט עצמו נפצע באורח קשה אחרי שניסה להתאבד. הוא ריצה ב-2001 שלושה חודשי מאסר בגין אלימות נגדה.

שטיינגרדט זעם על כך שגרושתו החלה בחיים חדשים, וניצל את הרגע שבו שהה טכנאי בדירתה, אז הוא הפתיע את הנוכחים כשסכין בידו, ודקר את פרודתו ואת בן זוגה פעמים רבות. לבתם של השניים, ששירתה אז בצה"ל, נודע על הרצח מפי השכנים, לאחר שהגיעה לדירה. במהלך הדיון היום, התנצל בפניה שטיינגרדט.

"בית המשפט אימץ היום את עמדת הפרקליטות והרשיע את הנאשם בעבירת רצח בכוונה תחילה", נמסר מהפרקליטות. "אנו מבקשים להשתתף בצערן העמוק של משפחות הקורבנות".

לקריאה נוספת על הרצח בלוד
"לא הייתה צריכה למות ככה": הנרצחת בלוד הובאה למנוחות
רצח כפול בלוד: דקר למוות את גרושתו ובן זוגה בדירתם

זירת הרצח בלוד, יוני 2015. אבי כהן
לבתם של הזוג נודע על הרצח מהשכנים. זירת האירוע בלוד/אבי כהן

לפני הרצח, שטיינגרדט, שהתקשה להסתגל לפרידה, התקשר אל גרושתו ושלח לה הודעות פעמים רבות, וביקש ממנה לאפשר לו להתגורר עמה. בשל החשש מפניו, היא החליפה את המנעול בכניסה לדירה, ובשתי הזדמנויות שונות הוא ניסה להיכנס, אך גרושתו דחתה אותו.

ביום הרצח, נודע לשטיינבגרדט על הגעתו הצפויה של טכנאי לדירת זוגתו לשעבר. הוא רכש סכין עם להב באורך 13 סנטימטרים, לאחר שטען בפני המוכר כי מדובר במתנה לחבר. זמן מה לאחר מכן, נכנס שטיינבגרדט לדירה תוך שהוא מנצל את העובדה שהדלת לא הייתה נעולה בעת ביקור הטכנאי. הוא דקר את שמלשווילי בגבו עם הסכין שרכש כמה פעמים, עד שהביא למותו. לאחר מכן, הוא דקר את גרושתו שש פעמים, עד שגרם למותה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בני זוג נדקרו למוות בדירתם בלוד. אבי כהן
בני זוג נדקרו למוות בדירתם בלוד/אבי כהן
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully