וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: לפחות 25 הרוגים בפיגוע של דאעש סמוך לרכבו של מחוקק בכיר

12.5.2017 / 16:13

סגן יו"ר הסנאט במדינה נפצע בפיצוץ מחבל מתאבד בסמוך לשיירה שבה נסע במחוז בלוצ'יסטן ונהגו נהרג. 35 בני אדם נפצעו, בהם עשרה במצב אנוש. במחוז אירעו בשנה האחרונה כמה פיגועי תופת שגבו את חייהם של עשרות בני אדם

לפחות 35 הרוגים בפיגוע התאבדות בבלוצ'יסטן שבפקיסטן, 12 במאי 2017. רויטרס
בירת המחוז נחשבת לבסיס של ארגון טליבאן. זירת הפיגוע, היום/רויטרס

לפחות 35 בני אדם נהרגו היום (שישי) כשמחבל מתאבד של ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) פוצץ את עצמו במחוז בלוצ'יסטן שבדרום-מערב פקיסטן בסמוך לשיירה שבה נסע סגן יו"ר הסנאט במדינה, עבד אל-גאפור חדיירי. הפיצוץ אירע בעיר מאסטונג הנמצאת במרחק כ-30 קילומטרים מבירת המחוז כוותה. בשיחה עם סוכנות הידיעות "רויטרס" מסר חדיירי כי הוא מאמין שהוא היה היעד למתקפה. 35 בני אדם נוספים נפצעו בפיצוץ, בהם עשרה לפחות במצב אנוש.

חדיירי עצמו נפצע באורח קל ופונה לבית חולים באזור, ונהג הרכב שבו נסע נהרג. חדיירי, חבר מפלגה סונית החברה בקואליציה של ראש הממשלה נוואז שריף, היה בדרכו חזרה מטקס סיום של תלמידים בבית ספר במחוז.

בבלוצי'סטן פועלים כמה ארגוני טרור, בהם גם טליבאן. העיר כוותה נחשבת לבסיס של טליבאן ובחודש מאי בשנה שעברה חוסל מנהיג הארגון מולה אחטאר, בידי מל"ט של צבא ארצות הברית. בחודש אוגוסט בשנה שעברה אירע בכוותה פיגוע התאבדות בבית חולים שהביא למותם של 70 בני אדם. בחודש נובמבר נהרגו 43 בני אדם בפיגוע של ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) במקדש של הזרם הסופי במחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully