וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניתקה פגה ממכשיר הנשמה: אחות חשודה בהמתת חסד בביה"ח שניידר

עמיתתה של האחות התלוננה בפני הנהלת בית החולים לילדים וטענה כי חברתה לצוות ניתקה את מכשיר ההנשמה לפגה שאושפזה במחלקה – והובילה למותה. האחות אף הגישה תלונה במשטרה בנושא, אולם בבית החולים טוענים: "אין לכך כל בסיס"

אילוסטרציה. ShutterStock
המקרה לא דווח למשרד הבריאות/ShutterStock

חשד לביצוע המתת חסד בבית חולים לילדים שניידר: אחות בפגייה התלוננה בפני הנהלת בית החולים לפני כחודשיים על חברתה לצוות, שלטענתה ניתקה מכשיר הנשמה לאחת הפגות שאושפזה במחלקה - והובילה למותה. לאחרונה, החליטה הראשונה אף לפנות למשטרה והגישה תלונה נגד עמיתתה.

המקרה לא דווח למשרד הבריאות באופן רשמי, אולם על פי גורמים בשניידר הוא הועבר לגורמים המקצועיים הרלוונטיים במשרד. כמו כן, לטענת הגורמים מדובר בסיפור ללא בסיס ונבחנת האפשרות כי מניעים אחרים עומדים מאחורי התלונה. החקירה בנושא נמצאת בראשיתה והאחות החשודה טרם זומנה לחקירה.

מבית החולים שניידר נמסר כי "הפגייה במרכז שניידר היא מהגדולות והחשובות בישראל ובה צוות מסור ומיומן המטפל במקרים הקשים והמורכבים ביותר. מדובר בתלונה על מקרה ספציפי של פגה שנולדה בשבוע הריון ובמשקל קטנים מאוד וסבלה מסיבוכי פגות קשים ומסכני חיים עם סיכויי הישרדות קלושים. הטענה נבדקה על ידי צוות רפואי מקצועי בכיר שכלל גם את יו"ר ועדת האתיקה של בית החולים ולא נמצא לה כל בסיס".

ממשרד הבריאות נמסר כי הטענה בבדיקה.

עוד בוואלה! NEWS:
הותקף בידי רופא בחדר הניתוח: "אני סבא לנכדים, למה זה מגיע לי?"
אל תשכחו את אמא: המאבק של בתה של האחות שנרצחה בחולון
שליש מהצעירות נכנסות להיריון: נתוני הצלחת טיפולי הפוריות נחשפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully