וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוטה בת שנה מתה לאחר שנשכחה במשך שעות במכונית בשומרון

הפעוטה נשכחה ברכב בהתנחלות אבני חפץ. מחקירה ראשונית עולה כי האם, אחות במקצועה, חנתה ליד הפעוטון ושעות לאחר מכן, כשהתקשרה למטפלת הבינה ששכחה את בתה. הפעוטה פונתה במצב אנוש לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותה

צילום: צלמי וואלה!NEWS, עריכה: ניב מעוז

פעוטה כבת שנה מתה היום (חמישי) לאחר שנשכחה ברכב בהתנחלות אבני חפץ שבשומרון במשך שעות. על פי החשד, אמה של הפעוטה שקד כספי שכחה אותה ברכבה בשעות הבוקר. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים מאיר שבכפר סבא, שם נקבע מותה כעבור שעה קלה.

לפי המשטרה, מפרטי החקירה הראשונים עולה כי האם, אחות במקצועה, נסעה עם בתה לפעוטון בשעות הבוקר. היא החנתה את הרכב ליד הפעוטון וסמוך לביתה של חברתה, שם שהתה עד השעה 13:30. בשעה זו היא התקשרה למטפלת כדי לשאול אם התעוררה ואז הבינה כי שכחה אותה ברכב.

חובש רפואת חירום במד"א אברהם בן טולילה טיפל בפעוטה. "בסמוך לרכב על הכביש ראינו פעוטה כבת שנה מחוסרת הכרה, לאחר שחולצה מרכב שבו שהתה ככל הנראה כמה שעות. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה. יחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה כשמצבה אנוש".

לקריאה נוספת:
תינוק בן שנה ושלושה חודשים מת לאחר שנשכח ברכב באשדוד
אמו של התינוק שנשכח באוטו ומת: "אני נקרעת, בבקשה תחזור אליי"
סב לפעוט שנשכח ברכב ומת: "הרגשה נוראית, לא משאירים ילד לדקה"

המכונית בה נשכחה תינוקת ומתה באבני חפץ בשומרון, 11 במאי 2017. דוברות המשטרה,
פעוטה נשכחה במכונית באבני חפץ שבשומרון. המכונית שבה שהתה במשך שעות, היום/דוברות המשטרה

במשטרת מחוז ש"י נפתחה חקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות כנגד האם ואנשי מז"פ אספו ממצאים והחלו לגבות עדויות ראשוניות מבני המשפחה. בהתאם לנהלים שנקבעו בנושא בעבר, האם ששכחה את התינוקת צפויה להיחקר במשטרה, אולם על פי מדיניות פרקליטות המדינה, רק במקרים חריגים מועמדים הורים ששכחו את ילדיהם במכוניתם. עם זאת, במשטרה הבהירו כי בשלב זה טרם נחקרה האם וכי נסיבות המקרה הקשה עדיין מצויות בחקירה.

(עדכון ראשון: 13:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully