וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סב לפעוט שנשכח ברכב ומת: "הרגשה נוראית, לא משאירים ילד לדקה"

1.6.2016 / 3:45

מותו של התינוק שנותר ברכב באשדוד, החזיר את ישראל לייכטר ליום שבו נכדו מת בנסיבות דומות. "קשה לנחם על אובדן של תינוק", אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS

עריכת תוכן: לירן מוסלי וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין, צילום: מאצ'י הוף, שי מכלוף ,דרור עינב, חדשות 10, עריכת וידאו: ניר חן

על רקע מותו של התינוק בן השנה ושלושה חודשים שנשכח ברכב אתמול באשדוד, חזר היום (שלישי) ישראל לייכטר, שנכדו מת בנסיבות דומות לפני ארבע שנים, לתחושות הקשות שחווה אז. "מקווה שאף אחד לא יתנסה בכזה מקרה", אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. "זה נורא ואיום, לעבור את החוויה הזאת".

אתמול נשכח למשך שלוש שעות התינוק אליה וינגוט ברכבו של אביו, ברחוב מילמן שבאשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לבית שאליו פונה התינוק קבעו את מותו לאחר שלא נראו בו סימני חיים. "יצאתי בבוקר לקחת את הילדים לבתי הספר ולגנים והתינוק היה איתי. אחרי שחזרתי שכחתי אותו באוטו ונזכרתי אחרי שלוש שעות, ואז רצתי לאוטו והוצאתי אותו", סיפר אתמול אביו.

לקריאה נוספת:
אמו של התינוק שנשכח באוטו ומת: "אני נקרעת, בבקשה תחזור אליי"
תינוק בן שנה ושלושה חודשים מת לאחר שנשכח ברכב באשדוד

אליה וינגוט, שנשכח ברכב באשדוד ומת, 30 במאי 2016. באדיבות המשפחה
אליה וינגוט בן השנה ושלושה חודשים שמת אתמול לאחר שנשכח ברכב באשדוד/באדיבות המשפחה

נכדו של לייכטר, חיים חנוך בוימל בן הארבע, נשכח ברכב סגור במודיעין עילית בקיץ 2012 למשך חמש שעות ומת. נחמן שטיצר, המורה שהותיר את הפעוט ברכב, הורשע בגרימת מוות ברשלנות ונגזרו עליו שישה חודשי עבודות שירות. כבר אז, מחל לייכטר לנהג על טעותו. "חונכתי לאהבת ישראל, לאהוב יהודים, וכששמעתי שהוא במעצר לא יכולתי לשאת את הכאב של הנהג", סיפר היום הסב.

לייכטר סיפר כי הוא מתכוון ללכת עם שטיצר לנחם את המשפחה מאשדוד, אך חושש כי לא יהיה לו מה לומר. "אנחנו לא יכולים לנחם על אובדן של קרוב ובוודאי לא על אובדן של תינוק שבתחילת פריחתו, זה נורא ואיום. האבידה היא קשה וזאת מכה כואבת".

לסב היו גם עצות לתת להורים מניסיונו המר. "דבר ראשון, סוויץ' במוח - לא משאירים ילד לדקה. דקה זאת יכולה להימשך שעות, ובמקרה הזה אני מבין שהוא שכח לגמרי וקשה לי להבין את זה אבל זה קורה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
נחמן שטיצר (מימין) ששכח את נכדו של ישראל לייכטר ברכב בבית המשפט, מאי 2016. דרור עינב
מחל לנהג. לייכטר/דרור עינב

יעקב ישראל, דודו של התינוק שמת אתמול בבאר שבע, סיפר היום בריאיון לאולפן וואלה! NEWS על מצבו של אחיו. "גיסי לומד ועובד כל היום. הוא יצא לעבודה כדי לדאוג לבית, בלילה הוא לומד תורה ובקושי ישן". לדבריו, "אחיו לקח את הילדים לגנים ואליה נעלם לו מהידיים. אחרי שלוש שעות הוא התעורר ופתאום נזכר שלא ראה את הילד".

ישראל סיפר כי אחיו בוודאי "זוכר את התמונה שלו בעין מיד רץ לאוטו ברוח סערה וראה את מה שראה". הוא העיד כי התחושות קשות, "זה שלב מאוד וטרי והבן אדם חצי אפאטי". לדבריו, "המסר הוא שלא משנה כמה אוהבים, זה גזירה ויכול לקרות לכל אחד ואנחנו לא מלאכים אלא בני אדם. גם מי שרואה וגם מי שלא רואה, אפשר להעביר ולנסות לשים לב כמה שיותר, שהדברים הללו לא יקרו יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully