וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג אובר נחטף על ידי נוסעים באיומי אקדח: "הפכו אותי לקורבן"

9.5.2017 / 15:00

בן 26 מווירג'יניה הצליח להימלט ברגע האחרון, לאחר שזוג נוסעים נכנס במפתיע לרכבו, ואיים עליו באקדח ובסכין. בני הזוג גנבו את המכונית כשהוא ברח ממנה. "הם כיוונו לי אקדח לראש מהמושב האחורי"

צילום: CNN, עריכה: יאיר דניאל

נהג אובר בן 26 מווירג'יניה, זכה לנסיעה בלתי נשכחת מלקוחות שלא שילמו לו. הנהג, שלא הזדהה בשמו, טען שאישה וגבר נכנסו לרכבו החונה והלא נעול, בטענה שאישרו את הנסיעה באפליקציה, למרות הוא לא קיבל התראה על כך. "החלטתי לנסוע במורד הרחוב מתוך רצון טוב. זו הייתה טעות". ככל שהתפתחה הנסיעה, כך גם דרישות בני הזוג. "הדברים נהפכו מאוד רציניים – מהר מאוד".

הנהג טוען שהנוסע שלף אקדח. "הוא כיוון אותו לראשי מאחורי, מהמושב". הנוסעת קפצה למושב הקדמי, "וטענה שיש בידיה סכין, וניסתה לדקור אותי ברגל". הנהג הסיע את הזוג לכספומט בעיר ריצ'מונד, כשהם ביקשו להוציא כסף. כאשר הוא זיהה הזדמנות לברוח – הוא מיד ניצל אותה, כשהזוג גונב את רכבו.

עוד בוואלה! NEWS:
שגרירות ארה"ב בסעודיה פרסמה סרטון על ביקור טראמפ - ללא אזכור ישראל
בפשיטה מיוחדת: חוסל מנהיג שלוחת דאעש באפגניסטן
טראמפ מחמיא לדיקטטור הצפון קוריאני: "ברור שהוא חכם"

דיווח של מלניה רודרוו, כתבת CNN: נהג אובר נחטף על ידי זוג גנבים באיומי אקדח בוירג'ניה ואיבד את רכבו. מערכת וואלה! NEWS
"הפכו אותי לקורבן". נהג האובר, שלא הזדהה/מערכת וואלה! NEWS

אמש (שני) חקרו שוטרי ריצ'מונד וסן פרנסיסקו גבו ממנו עדות, והשיגו צילומי אבטחה של עובד בסופרמרקט לידו חנה עם בני הזוג. הרכב, טויוטה לבנה, עדיין לא נמצא. "בוודאות יש סימני דם ברכב, בכיסאות האחוריים והקדמיים. הם הפכו אותי לקורבן". "אובר" מסרה כי התקרית אירעה כשהנהג לא השתמש באפליקציה, ומפנה את כל הטענות למשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully