וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרצה נעדר - הסטודנטים סייעו לאתרו ברכב שהידרדר לוואדי בחיפה

9.5.2017 / 15:14

כוחות החירום חילצו סמוך לאוניברסיטת חיפה גבר בן 45 שהידרדר לוואדי. סטודנטים שהבחינו כי לא הגיע להרצאה יצאו לחפשו, והוא אותר ברכבו על ידי מאבטחים של האוניברסיטה. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים רמב"ם

רכב שהדרדר לוואדי בשדרות אבא חושי סמוך לגן הלאומי בחיפה. 9 במאי 2017. מד"א
הרכב אותר בוואדי/מד"א

גברכבן 45 אותר היום (שלישי) ברכב שהידרדר לוואדי בשדרות אבא חושי סמוך לפארק הכרמל בחיפה. הלכוד, שחולץ ופונה לבית החולים רמב"ם, הוא מרצה באוניברסיטת חיפה, שאותר על ידי מאבטחי האוניברסיטה לאחר שסטודנטים הבחינו שלא הגיע להרצאה אותה היה אמור להעביר.

טרם התברר כמה זמן לפני שחולץ אירעה התאונה, אך מהערכות של כוחות החילוץ שהגיעו למקום, הנהג הידרדר זמן קצר לפני שאותר כשהוא בהכרה.

"כשהגענו ראינו רכב בוואדי במרחק של מספר מטרים מהכביש", סיפר חובש מד"א טל שוסטק. "ירדנו אליו עם ציוד רפואי וחילצנו ממושב הנהג גבר בן 45 כשאנחנו מעניקים לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו במהירות להמשך לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

עוד בוואלה! NEWS:
שתי תאונות בצפון: בן 6 נדרס למוות, רוכב אופנוע בן 50 החליק ונהרג
שליש מהצעירות נכנסות להיריון: נתוני הצלחת טיפולי הפוריות נחשפים
עשרות שקלים ביום על חנייה: הסיבה שבתל אביב חונים בניגוד לחוק

תאונת דרכים על כביש 4 סמוך לנהריה 9 במאי 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
תאונת דרכים קטלנית בנהריה, הבוקר/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

בנהריה נקבע היום מותו של רוכב אופניים בן 53 שהועבר למרכז הרפואי לגליל בעיר לאחר שנפצע קשה מפגיעת אוטובוס. בחדר ההלם של בית החולים נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו בתום פעולות החייאה. בפתח תקווה נפצע באורח בינוני רוכב אופנוע בן 25 שהחליק בדרך אם המושבות. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים בילינסון בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully