וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הרשת מדברת על הפדיחה שעשה הבחור הזה בדרך למסיבת הסיום

8.5.2017 / 12:36

כמיטב המסורת, בני הזוג הצטלמו יורדים במדרגות לקראת היציאה לנשף הסיום השנתי - רק שאז הפך הרגע המרגש לפדיחה איומה שהבחור לא יישכח לעולם (ויש גם סרטון שידאג להזכיר לו את זה)

צילום מסך

זה אמור היה להיות ערב שייזכר לכל החיים - ועכשיו הבחור יכול לסמוך עלינו שלא ניתן לו לשכוח. אוסטן קופר וחברתו ג'ורדין מק'מנוס, הוא לבוש בחליפה והיא בשמלת ערב מלכותית, עשו את דרכם במורד המדרגות בביתה של ג'ורדין לטובת תיעוד רגע היציאה המרגש שלהם אל נשף הסיום, כמיטב המסורת.

השניים נעמדו בראש גרם המדרגות, כשמשפחתם וחבריהם ממתינים להם למטה ומתעדים במצלמות את הרגע המיוחד. מהר מאוד הפך הרגע לדרמטי ומביך אפילו יותר, כשקופר איבד שיווי משקל, החליק ונפל במדרגות. פדיחה שיכולה לקרות לכל אחד? יכול להיות, אבל מה הסיכוי שהיא תיקרה דווקא בערב המרגש בחייך, לעיני כל המשפחה, תתועד במלואה ותגרוף כמעט 300 אלף לייקים בטוויטר? בדיוק.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

זה מה שקורה כשאמא ואבא שותים יותר מדי בחופשה רומנטית

לכתבה המלאה

השניים יצאו למסיבת הסיום בשבת האחרונה בפאלם ביץ', פלורידה. מק'מנוס סיפרה שהיא צחקה במשך 10 דקות כשזה קרה ולא הפסיקה לצפות בסרטון במשך כל הערב. אם זה לא מספיק מביך בשביל החבר שלה, למחרת היא גם פרסמה את סרטון הנפילה בטוויטר וכתבה "לפחות ניסינו". היא סיפרה מאוחר יותר ל-Mashable: "אוסטין ואני ניסינו לעשות את 'הכניסה הגדולה' עבור המשפחה והחברים וכמו שראיתם, זה לא הלך כמתוכנן".

על אף המבוכה וכאבי הגב, קופר שרד, סלח ואפילו צילם קטע תגובה משעשע לא פחות. "הגב שלי כאב כל הלילה אבל לקחתי את זה כמו גבר", הוא אמר לאתר. הסרטון זכה מאז ל-116 אלף ציוצים חוזרים בטוויטר. אולי שווה ליפול לפעמים.

סרטון התגובה המשעשע לתקרית המביכה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully