וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שקורה כשאמא ואבא שותים יותר מדי בחופשה רומנטית

27.4.2017 / 11:00

גם אתם לא תוכלו להישאר אדישים מול הסרטון הקורע ועצוב בו זמנית, בו נראה זוג שיכור מנסה לרדת במדרגות בית המלון ומוצא עצמו על הרצפה בסצנה כואבת ומצחיקה להפליא

צילום מסך

כשההורים שלכם יוצאים לחופשה בחו"ל אתם וודאי מניחים שהדבר הכי קיצוני שהם עושים זה ללכת לישון ב-22:00 במקום 20:00. אבל - לא אצל הזוג החמוד הזה. השניים האלה בילו עד השעות המאוחרות של הלילה, ניצלו את הבר החופשי של המלון, שתו יותר מדי דרינקים והשתכרו כהוגן. השניים נתפסו במצלמה מנסים במאמץ רב לרדת במדרגות חזרה לחדרם אחרי ערב של אובדן חושים בלובי.

שני השיכורים, שבילו את הימים בחופשה בטורקיה, עשו את הדרך הקצרה מהבר לחדר השינה כשהם נאחזים האחד בשנייה ונלחמים שלא לאבד שיווי משקל וליפול. השניים צולמו ע"י נופשים אחרים שצפו בהם מחלון אחד החדרים ונקרעו מצחוק. אם נשפוט לפי הסרטון - הם לא סתם נקרעו. הם השתינו בתחתונים מרוב צחוק.

זוג שיכור יורד במדרגות. צילום מסך
זה לא יגמר טוב... זוג שיכור מנסה לרדת במדרגות/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כשאנשים שיכורים עושים דברים מביכים במיוחד - זה קורע מצחוק

לכתבה המלאה

אחרי מסע מפרך, השניים מצליחים לעבור את גרם המדרגות מבלי ליפול. האיש המבוגר מצביע אל הנופשים שכבר לא ידעו את נפשם מרוב צחוק ומרים את ידיו באוויר כדי לחגוג את הצלחת המסע הזה. מהר מאוד התברר שהחגיגות היו מוקדמות מדי, כשאשתו לפתע איבדה את שיווי המשקל, נפלה על רכב סמוך והפילה יחד איתה את בעלה. אם עד עכשיו זה הצליח לשעשע אתכם, הרגע הזה יגרום לכם להוריד את החיוך מהפרצוף.

הסרטון מסתיים כשהשניים נראים יושבים על הרצפה בחוסר אונים עד שעובר אורח אחד רואה אותם וניגש לעזור. לא ברור אם השניים הצליחו לחזור לחדרם, איך הם שרדו את הלילה ומה עבר עליהם למחרת בבוקר, אבל לא קשה לנחש. הקליפ זכה להרבה תשומת לב ברשת וצבר יותר מחצי מיליון צפיות ב-LiveLeak בפחות משבוע..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully