וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי מת בטיסה למיאמי אחרי שככל הנראה אכל מזון שאליו היה אלרגי

3.5.2017 / 10:40

גבר בן 32 שטס עם אשתו לירח דבש בארה"ב איבד את הכרתו במהלך הטיסה שיצאה ממדריד, ככל הנראה אחרי שבמזון שלו היו מרכיבים שאליהם הוא היה רגיש. הרשויות בארה"ב ובספרד פתחו בחקירה. מהחברה טרם נמסרה תגובה

נוסע ישראלי מת במהלך טיסה של איבריה איירליינס 3 במאי 2017. ShutterStock
הטיסה יצאה ממדריד למיאמי. מטוס של חברת "איבריה איירליינס"/ShutterStock

גבר בן 32 מת אתמול (שלישי) במהלך טיסה של חברת "איבריה איירליינס" ממדריד למיאמי, ככל הנראה כתוצאה ממרכיב במזון שאכל שאליו היה רגיש. לפי ארגון זק"א, שקיבל קריאה על האירוע במהלך הטיסה, הגבר שטס עם אשתו הטרייה לירח דבש איבד את הכרתו. ארגון ההצלה מסר כי צוות המטוס ניסה לבצע בגבר פעולות החייאה עם איבוד הכרתו, אך הוא קבע את מותו כעבור זמן קצר.

מחברת התעופה הספרדית טרם נמסרה תגובה ולא ברור אם הוא נשאל על רגישויות למזון בטרם הטיסה. במשרד החוץ פועלים באמצעות הקונסוליה במיאמי להשבת הגופה לקבורה בישראל. גופתו של הגבר הועברה למכון לרפואה משפטית במיאמי והרשויות בארצות הברית ובספרד פתחו בחקירה של המקרה.

עוד בוואלה! NEWS
החל הדיון הראשון בערעורו של אזריה: "אלפי ישראלים קוראים לזיכויו"
אחרי שנה וחצי: נסגר התיק נגד שוטרים שירו בערבייה שנחשדה כמחבלת

אחרי קבלת הפניה, הפעיל זק"א את היחידה הבינלאומית בפיקודו של מתי גולדשטיין. "יחד עם הרב מרק רוזנברג, מנהל 'חסד של אמת' בארצות הברית, עשינו הכל על מנת לזרז את ההליכים", סיפר חיים ויינגרטן, ראש אגף המבצעים בזק"א.

ויינגרטן הוסיף כי "התקשרו לישראל והערנו מהשינה את רופאיו האישיים של המנוח על מנת לקבל אישורים על מחלתו, על מנת שעם הנחיתה במיאמי ניתן יהיה לשחרר את גופת המנוח". הרב רוזנברג הגיע לנמל התעופה במיאמי, ויחד עם המשטרה המוקמית, שוחחו עם אשתו של הגבר. השניים התחתנו לפני חודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully