וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטן ספג קריאות גנאי בשוק ברמלה: "אתה אפס, בקש סליחה מהחיילים"

29.4.2017 / 0:42

בעלי דוכנים ועוברי אורח בשוק ברמלה יצאו נגד יו"ר הקואליציה שסייר במקום ברקע סערת הדיון בוועדה לביקורת המדינה, שם התפרץ לעבר אב שכול. בתיעוד נשמעות קריאות "תתבייש", "סמרטוט" ו"לך הביתה" לעבר ביטן, שהגיב: "הצעקות והצילום היו מתוכננים"

צלמים זמניים מורשים

סוחרים ועוברי אורח בשוק רמלה יצאו אתמול (שישי) נגד ח"כ דוד ביטן (הליכוד) בעת שסייר במקום. זאת, ברקע הדיון הסוער בדוח מבקר המדינה על מבצע "צוק איתן" בוועדה לביקורת המדינה, שבו קרא ביטן לאב שכול שהשתתף בדיון "שקרן". בתיעוד ביקורו של ביטן בשוק נשמעות קריאות "תתבייש לך" ו"לך הביתה" מבעלי הדוכנים והמבקרים במקום.

"ביטן, אני איש ליכוד מאז שנולדתי, ואני אומר לך שאתה בושה לליכוד ואתה בושה למדינה", נשמע אחד מהשוהים בשוק קורא לעברו. "לך לבית העלמין הצבאי ותבקש סליחה, לך תבקש סליחה מהחיילים, סמרטוט אפס".

בחשבון הטוויטר שלו כתב ביטן כי סייר בשוק רמלה, ובתגובה לעיתונאי ערוץ 2 עמית סגל על הצילום, כתב כי "הצעקות והצילום היו מתוכננים, הודיעו לנו מראש שהאיש מגיע והצילום הזה לא הגיע אליך במקרה. חבל שאתה מסייע לצייר תמונה מעוותת". הוא הוסיף כי "מי שמבזה את השכול ואת זכר הנופלים אלה כל הציניקנים שמנסים לנצל יום זכרון מקודש לצרכים פוליטיים. פשוט בושה".

השר לשעבר אבי גבאי, המתמודד על ראשות מפלגת העבודה, כתב בתגובה בעמוד הפייסבוק שלו: "הסרטון מוקדש לכל הפסימיים שאומרים לי שאין מה לעשות והעבודה לא תחזור לשלטון. חברי הכנסת של הליכוד התנתקו מהמצביעים שלהם, הם רק צריכים את האלטרנטיבה, ואני מתכוון לבנות אותה".

עוד בנושא:
האב השכול שח"כ ביטן כינה "שקרן": "הדיון היה ביזיון"
ליברמן על סערת ההורים השכולים בכנסת: "מביש, מבזה ומקומם"

חברי הכנסת יואב קיש ודוד ביטן בדיון על דוח המבקר על מבצע צוק איתן. הלל מאיר, תצפית TPS
ביטן וקיש בדיון בוועדה לביקורת המדינה, החודש/תצפית TPS, הלל מאיר

הציוץ והתגובות בחשבון הטוויטר של ביטן:

במהלך הדיון שהתקיים לפני כשבועיים בוועדה לביקורת המדינה, ובו השתתף גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, הטיחו הורים שכולים, ובהם הוריו של סגן הדר גולדין שגופתו מוחזקת בידי חמאס, האשמות בפני נתניהו וחברי הממשלה. אילן שגיא, אביו של סמל ארז שגיא שנהרג במבצע, תקף את ראש הממשלה וחברי כנסת ונקלע לעימות מילולי עם ביטן. בפתח הדיון, כשביטן וחברי מפלגתו יואב קיש ומיקי זוהר הפריעו ליו"ר הוועדה ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) לשאול את נתניהו שאלות, קרא לעברם שגיא: "תעשו סדר בקבינט. איפה הייתם במלחמה? איפה שהבן שלי נהרג? אל תתבכיינו, תתקנו את הממשלה".

בהמשך התפרץ שגיא פעם נוספת לעבר ביטן, וטען כי יו"ר הקואליציה אמר לו במהלך הפגנה מחוץ למשרד ראש הממשלה: "לא יעזור לך כלום". ביטן השיב לו וכינה אותו שקרן. "תפסיק לנצל את זה כדי לשקר. מעולם לא דיברתי איתך", אמר ביטן.

במהלך הדיון, שעורר סערה לאחר מכן, התפרץ ח"כ זוהר לדבריה של לאה גולדין שטענה כי נתניהו הפך את משפחות החיילים ל"אויבי העם", ואמר כי טענותיה מוגזמות. לאחר מכן התנצל על דבריו ומסר כי "אמו של הדר גולדין טענה כי ראש הממשלה הפך אותם לאויב העם, תגובתי הייתה שזה פשוט לא נכון. אני מכבד אותה ומתנצל אם נפגעה מכך".

(עדכון ראשון: 18:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully