וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך יממה: שני ניסיונות פיגוע באותו מקום - על ידי קרובי משפחה

צעיר פלסטיני בן 21 נורה ונפצע באורח קשה מאוד, לאחר שניסה לדקור בכיכר החטיבה, סמוך לחווארה שבאזור שכם. אתמול אירע ניסיון פיגוע דומה באותו המקום בידי בן דודו. גם באירוע אמש המחבל נורה, ולא היו נפגעים נוספים

ניסיון פיגוע דקירה בחווארה, צפונית לצומת הביתות. נובמבר 2016. עוזאל ותיק, מערכת וואלה! NEWS
המחבל מורדם ומונשם. ניסיון פיגוע בחווארה/מערכת וואלה! NEWS, עוזאל ותיק

צעיר פלסטיני בן 21 נורה היום (רביעי) לאחר שניסה לבצע פיגוע דקירה בכיכר החטיבה, הסמוכה לכפר הפלסטיני חווארה שבאזור שכם. הוא פונה במצב קשה מאוד לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם הוא מורדם ומונשם. אף אדם אחר לא נפגע באירוע.

אתמול אירע ניסיון פיגוע דקירה נוסף באותו האזור, שהסתיים ללא נפגעים מלבד המחבל, שנורה ונפצע. הצעיר שביצע את ניסיון הדקירה היום הוא קרוב משפחתו של אמג'ד מאהר סלאח, נער בן 17, שביצע את ניסיון הפיגוע אתמול. על פי דיווחים בכלי תקשורת פלסטיניים, הם תושבי מחנה הפליטים בלאטה שבשכם.

עוד בוואלה! NEWS:
מתנחלים בשומרון תקפו חיילים באבנים; קצין נפצע בידו
השכפ"ץ מנע דקירה: מחבל ניסה לדקור חייל בחווארה שליד שכם - ונורה
מחבל ניסה לדקור חיילים במחסום באזור שכם ונורה למוות על ידי כוח צה"ל

נושא: אמג'ד מאהר סלאח, בן 17, שניסה לבצע פיגוע דקירה בכיכר החטיבה שסמוכה לחווארה ונורה, 25 באפריל 2017. פייסבוק, אתר רשמי
כוחות הביטחון פשטו על בית משפחתו. אמג'ד מאהר סלאח, שניסה לדקור אתמול/אתר רשמי, פייסבוק

כוחות הביטחון פשטו הבוקר על בית משפחתו של המחבל מאתמול. כמו כן, הלילה נשרף כלי רכב פלסטיני בכפר, ככל הנראה עקב הצתה. המשטרה פתחה בחקירה וצו איסור פרסום הוטל על האירוע.

בסוף השבוע האחרון אירעו עימותים קשים בין מתנחלים לפלסטינים באזור חווארה, במהלכם נפצעו קצין צה"ל ואישה פלסטינית. על פי הודעת דובר צה"ל, כ-50 מתנחלים היו מעורבים בעימותים באזור, שבעקבותיהם הוזעקו כוחות צה"ל ומשמר הגבול במטרה לפזר את ההתקהלות. הכוח שהגיע למקום נרגם באבנים וכתוצאה מכך נפצע קצין בידו.

(עדכון ראשון: 14:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully