וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירת ארה"ב באו"ם: "היחס לישראל כבר מתחיל להשתנות"

25.4.2017 / 23:09

בשיחה עם כתבים ישראלים לאחר נאומה בכינוס הקונגרס היהודי העולמי בניו יורק, הבהירה ניקי היילי: "אמשיך להילחם למען האמת - ולמען ישראל". לדבריה, "ארה"ב כבר לא תהיה בשקט שעה שישראל מותקפת באופן לא הוגן"

צילום: מתוך דף הפייסבוק של בנימין נתניהו, עריכה: שמרית גולדשטיין

(היילי, לפני כחודשיים: "נחושה להתנגד למוסר הכפול כלפי ישראל")

שגרירת ארצות הברית באו"ם ניקי היילי אמרה היום (שלישי) בשיחה עם כתבים ישראלים לאחר נאומה בכינוס הקונגרס היהודי העולמי בניו יורק כי "כל מה שעשיתי זה לומר את האמת, והרעיון שהם מתרגשים מכך שאני פשוט אומרת את האמת מרגש אותי". בהתייחסות לתשואות רמות ולקבלת הפנים החמה שקיבלה בנאומה, הבהירה: "אני נפעמת".

"אני רוצה שיידעו שאני תמיד אלחם עבור מה שנכון", הוסיפה היילי. "אני תמיד אלחם למען האמת, וכל עוד האו"ם ימשיך לנהוג באופן הזה לישראל, אני אמשיך להילחם בכך". לדבריה, היחס לישראל באו"ם "כבר מתחיל להשתנות. יש בלימה במתקפות על ישראל. התחלנו לוודא שהם מבינים שיש הרבה איומים במזרח התיכון, כמו איראן וחיזבאללה, שצריך להתמקד בהם. ישראל היא לא אחד מהאיומים האלה".

עוד בוואלה! NEWS:
שגרירת ארה"ב באו"ם: "BDS והאובססיה לישראל - אותו דבר"
עם מצות וקושיות: 30 שגרירים הצטרפו לליל סדר מוקדם באו"ם
דיון באו"ם על סוריה: "כמה ילדים ימותו עד שלרוסיה יהיה אכפת?"

שגרירת ארצות הברית באו"ם ניקי היילי בקונגרס היהודי העולמי, ניו יורק, 25 באפריל 2017. רויטרס
"אלחם למען זכויות אדם ולמען האמת". היילי, הערב/רויטרס

בנאומה הוסיפה היילי כי "זהו שחר של יום חדש עבור ישראל באו"ם". היא אמרה כי "ארצות הברית כבר לא תהיה בשקט, שעה שישראל מותקפת באופן לא הוגן. שתיקה היא לא הקטע שלי, בכל מקרה, אבל זה נכון במיוחד שזה קשור לתמיכה בידידותיה של ארצות הברית – ואין לנו ידידה טובה יותר במזרח התיכון מאשר ישראל".

השגרירה שבה וטענה כי "ההטיה האנטי-ישראלית שהייתה קיימת באו"ם במשך זמן כה רב בנויה מאותו חומר של תנועת ה-BDS והעלייה באנטישמיות ברחבי העולם. כל אלה מבקשים לערער את זכות הקיום של ישראל, לאיים על ידידותיה ולחזק את אויבותיה". היא הבהירה כי "כל אני הנציגה האמריקנית באו"ם, אני אלחם למען זכויות אדם ולמען האמת. זה אומר שאני אלחם למען ישראל".

"העובדות הן כאלה – לישראל יש את הזכות להתקיים בשלום ובביטחון", הבהירה, "כמו בנוגע לזכויות אדם וישראל, האמת הפשוטה תוביל את המדיניות של ארצות הברית כלפי איראן – בתוך האו"ם ומחוץ לו. האמת היא שאיראן היא המממנת מספר אחת בעולם של טרור. האמת היא שאיראן היא המקור מספר אחת לחוסר יציבות במזרח התיכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully