וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר יעקב פליסיאן החשוד בתקיפת שני אחיו: "סכסוך משפחתי קטלני"

25.4.2017 / 19:22

פליסיאן נעצר בסוף השבוע בחשד שהשליך בקבוק תבערה לעבר בית אחיו ברמת גן. על פי החשד, פליסיאן גם תקף את אחותו וגנב את מכוניתה. לאחר שסירב לייצוג משפטי, טען כי "הסכסוך – בגלל בצע כסף". מעצרו הוארך בארבעה ימים

מעצרו של יעקב פליסיאן, שנעצר בעבר בחשד למעורבות בפרשת הרצח בברנוער ושוחרר, הוארך היום (שלישי) בפעם השנייה בארבעה ימים. פליסיאן נעצר בחשד שהשליך בקבוק תבערה לעבר בית אחיו, חגי פליסיאן, שנעצר גם הוא במסגרת פרשת הרצח בתל אביב שטרם פוענחה. פליסיאן חשוד גם בתקיפת אחותו הודיה, שנעצרה גם היא אתמול, וכן בגניבת מכוניתה.

במהלך הדיון בהארכת מעצרו של פליסיאן, שנערך בבית משפט השלום בתל אביב, הציג חוקר המשטרה סאלח נערני את ההתפתחויות האחרונות בחקירת המשפחה. פליסיאן סירב לייצוג משפטי ובדיון טען כי הוא "עצור מיום שבת בעקבות סכסוך משפחתי קטלני בגלל בצע כסף". הוא ביקש להשתחרר למעצר בית ולקבל צו הרחקה מאחותו.

עוד בוואלה! NEWS:
בית המשפט קבע: קהילת "לב טהור" - כת פוגענית הגובלת בהתעללות
לראשונה בישראל: אסיר זכה לביקור התייחדות בכלא עם בן זוגו
חשד לרצח במעלות-תרשיחא: בן 51 נמצא ללא רוח חיים בדירה בעיר

שיחת ההטרדה בין מקורבו של פליסיאן לעורכת הדין. דניאל בוק
ביקש צו הרחקה מאחותו. יעקב פליסיאן/דניאל בוק

אולם, השופטת חיותה כוחן-עומר האריכה את מעצרו וקבעה: "מאז הוארך מעצרו של החשוד חלה תפנית בחקירה, כאשר במסגרת חקירת האחות היא התלוננה נגד החשוד על כך שתקף אותה במספר הזדמנויות בתקופה האחרונה ואף גרם לה לחבלה. החשוד מכחיש את המיוחס לו. בתיק ראיות המחזקות את גרסתה של המתלוננת".

חגי ויעקב פליסיאן נעצרו בסוף השבוע האחרון בחשד למעורבות בקטטה. לאחר שיעקב השליך לכאורה את בקבוק התבערה אל בית אחיו ברמת גן וזומן לתחנת המשטרה, חגי ובת זוגו הגיעו אל המקום, ובין האחים התפתחה קטטה. במסגרת התקרית נעצרו שני חשודים נוספים.

האחים פליסיאן נעצרו במהלך סוף השבוע בחשד להשלכת בקבוק תבערה ומעורבות בקטטה. מאצ'י הוף
עצור גם הוא בחשד לתקיפה. חגי פליסיאן/מאצ'י הוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully