וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר הורשע בהריגת השכן שלו - באמצעות צרעות

27.4.2017 / 6:06

גבר ניסה להעיף קן צרעות מהמרפסת ולא הבחין בזוג שכנים שישב במרפסת ממול. הצרעות תקפו את השכנים והרגו אחד מהם. בית המשפט מצא אותו אשם בהריגה ברשלנות ושלח אותו לכלא

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

בסרטון: עשרות הרוגים ואלפי פצועים במתקפת צרעות בסין ב-2013

זה יכול היה לקרות לכל אחד? בית המשפט הפדרלי בשוויץ קבע השבוע שלא והכניס אדם לכלא בגלל גרימת מוות ברשלנות, אחרי שניסה להסיר קן צרעות מהמרפסת שלו בקנטון ז'נבה, הקנטון המערבי ביותר של שוויץ, וגרם לצרעות לתקוף את השכנים, אישה ובעלה, שישבו במקרה במרפסת הסמוכה. האישה נעקצה בראשה ובזרועותיה ונותרה בחיים, בעוד שבעלה שהיה רגיש לעקיצות חרקים, סבל מתגובה אלרגית חמורה ומת יומיים לאחר מכן בבית החולים.

בבית המשפט הפדרלי בשוויץ קבעו כי על הבחור, ששמו נאסר לפרסום, היה לנקוט באמצעי זהירות בעת הסרת הקן, מאחר שידוע לכל שעקיצת צרעה יכולה להיות קטלנית לאנשים רגישים. הנאשם טען שלא ציפה שמישהו מלבדו יהיה בחוץ, בשל מזג האוויר הקר באותו זמן. הוא הוסיף להגנתו כי לא קיימות הנחיות מפורטות בחוק להסרת קן צרעות.

צרעה. ShutterStock
הסיר קן צרעות מהמרפסת והואשם בהריגת שכנו/ShutterStock

עוד בנושא:

האם יש לכם אומץ להרים את החיפושית העצומה הזו?
רופאים שלפו ג'וק חי מראשה של אישה בהודו. צפו

עוד באותו נושא

מכת צרעה: 42 הרוגים ו-1,600 פצועים מעקיצות בסין

לכתבה המלאה

בתקשורת המקומית דווח שבית המשפט דחה את הסבריו, קבע כי פעל ברשלנות וטען שניתן היה למנוע את מות השכן. הנאשם הורשע בהריגה ברשלנות ובפציעה גופנית וקיבל עונש מאסר של 90 יום בכלא. אולם, אם ירצה יוכל לבחור לשלם קנס של 78.3 אירו על כל יום שיבחר לא לבלות מאחורי הסורגים. כלומר, הוא יוכל לשלם 7,041 אירו במקום לרצות זמן מאסר בכלא. עד כה לא ידוע מה בחר לעשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully