וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על העימות עם הורים שכולים בכנסת: "מצר שהדברים נאמרו"

23.4.2017 / 11:30

ארבעה ימים אחרי שחברי הכנסת ממפלגתו התעמתו עם משפחות שכולות, התייחס ראש הממשלה לתקרית בפעם הראשונה: "טוב שהם התנצלו באופן מידי". ליברמן גינה אתמול את האירוע: "מעשה מביש המטיל כתם שחור על הכנסת"

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: יאיר דניאל

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) לסערת ההורים השכולים בכנסת. "אני רוצה להגיד למשפחות השכולות: אני מצר על כך שהדברים נאמרו, היה צורך להתנצל מידית וטוב שחברי הכנסת עשו כך", אמר בפתח ישיבת הממשלה על התקרית שאירעה ביום רביעי האחרון. קודם לכן אמר את הדברים גם בישיבת שרי הליכוד.

התקרית אירעה בדיון בוועדה לביקורת המדינה על דוח מבקר המדינה בנוגע למבצע "צוק איתן". במהלך הדיון, הטיח יו"ר הקואליציה דוד ביטן (הליכוד) כי אחד ההורים השכולים, שטען כי שוחח איתו בעבר, הוא שקרן. בתקרית אחרת בדיון, בתגובה לטענתה של לאה גולדין, אמו של הדר גולדין שגופתו מוחזקת בידי חמאס, כי נתניהו הפך את המשפחות השכולות לאויבי העם, אמר ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) כי דבריה "אינם רציניים".

אתמול אמר שר הביטחון אביגדור ליברמן כי היחס למשפחות השכולות היה מחפיר וראוי לגינוי. "מה שראינו השבוע בכנסת היה מביש, מבזה ומקומם. התנהגותם של חברי הכנסת כלפי הורים שכולים, הייתה מחפירה והטילה כתם שחור על בית המחוקקים", כתב בחשבון הפייסבוק שלו.

לקריאה נוספת:
כתם שחור על דגל כחול-לבן בבית המחוקקים
האב השכול שח"כ ביטן כינה "שקרן": "הדיון היה ביזיון"

ראש הממשלה כעת בוועדה לביקורת המדינה בעניין צוק איתן 19 באפריל 2017. הלל מאיר, תצפית TPS
התנצלות אחרי ארבעה ימים. נתניהו בוועדה לביקורת המדינה, בשבוע שעבר/תצפית TPS, הלל מאיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully