וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב שנחשד בגרימת מות בנו ממנת יתר נמצא ללא רוח חיים בנתניה

22.4.2017 / 21:09

לפני כשלושה שבועות נעצר האב, תושב העיר בן 39, לאחר שבנתיחת גופת בנו בן ה-17 עלה כי הוא צרך כמות גדולה של הסם אדולן. לאחרונה שוחרר לביתו והיום נמצאה גופתו ללא סימני אלימות עליה

חשד לרצח בנתניה, אוקטובר 2015. ניב אהרונסון
ניידת זיהוי פלילי בנתניה/ניב אהרונסון

אב שנחשד בגרימת מות בנו בן ה-17 באמצעות מנת יתר של סם נמצא היום (שבת) ללא רוח חיים בדירתו שבנתניה. האב נעצר לפני כשלושה שבועות לאחר שהתברר כי בנו שמת בספטמבר האחרון צרך כמות גדולה של הסם אדולן. גופת הגבר, בן ה-39, נמצאה ללא סימני אלימות עליה.

הדיווח על מציאת הגופה התקבל במשטרת נתניה היום לפני הצהריים. כוח משטרה שהגיע למקום פתח בחקירת נסיבות המוות בניסיון לקבוע אם האיש שם קץ לחייו.

חקירת מות הבן נפתחה לאחר שבנתיחת גופתו במכון לרפואה משפטית עלה חשד להימצאות כמות גדולה של הסם אדולן בדמו. על פי ההערכה, כמות החומר הגדולה היא שגרמה למותו. בסיום הליך איסוף הממצאים מהזירה וחקירה סמויה של המקרה, נעצר תושב העיר בסוף חודש מרץ בחשד שגרם למות בנו. הוא נחקר, שהה במעצר כמה ימים ולאחר מכן שוחרר לביתו.

מעצרו של החשוד, המוכר לרשויות ולמשטרה מתחום עבירות הסמים, הוארך אז בדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה. הוא טען כי לא ידע שבנו צרך את האדולן שהחזיק בבית.

עו"ד גיא עין צבי, שייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד טען אז כי האב לוקה בנפשו ולאחר שבמאמצים רבים הצליח להיגמל מסמים קיבל באותה תקופה תחליפי סם על פי מרשם. "בעקבות הטרגדיה מצבו הנפשי הידרדר בצורה קיצונית והוא אושפז בבית חולים פסיכיאטרי למשך כמה חודשים", אמר.

עוד בוואלה! NEWS:
נזק למבנים בשריפה ביישוב בדרום השרון; חום חריג ברחבי הארץ
ביקורת חוצת מפלגות על טראמפ: נוסע יותר מדי לאחוזת הגולף שלו
שרב כבד ברחבי הארץ: 36 מעלות בתל אביב, 40 בבאר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully