וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה חברה רוכשת להיי קיו: "פתרון מידי לתלמידים ולעובדים"

21.4.2017 / 16:00

הוגשה בקשה דחופה למכור את היי קיו, שפשטה רגל, ב-3.3 מיליון שקל במזומן לחברת global university systems. בבקשה נכתב כי ההצעה תביא להעסקתם של 90% מעובדי החברה ולתשלום מידי של חלק ממשכורות חודש מרץ

סניף רשת HighQ. Google Street View, צילום מסך
סניף "היי קיו"/צילום מסך, Google Street View

לאחר שפשטה את הרגל, נמצאה רוכשת לחברת ההוראה לפסיכומטרי ובגרויות "היי קיו" - חברת global university systems. המפרקת, עו"ד קרן רייכבך סגל ממשרד איתן מהולל שדות, הגישה היום (שישי) בקשה דחופה לבית המשפט המחוזי, לרכישת החברה.

על פי הבקשה, החברה תימכר בכ-3.3 מיליון שקל במזומן. בבקשה נכתב כי ההצעה הנוכחית נותנת פתרון מידי לכל תלמידי הרשת, העסקה של 90% מעובדי החברה, תשלום מידי של מחצית משכורות חודש מרץ שלא שולמו לעובדים וכן תמורה לקופת הפירוק.

לפני שבוע הגישה רייכבך סגל בקשה לנהל משא ומתן עם גורמים שמתעניינים בהשקעה. בבקשתה כתבה כי יש לפעול בהקדם למימוש נכסי החברה בשל החשש שאם זה לא יעשה בהקדם, ייגרם נזק בלתי הפיך והמתחרים בשוק עשויים להשתלט על הנכסים, ובקשתה התקבלה.

לקריאה נוספת:
עובדי חברת "היי קיו" יגישו בקשת פירוק: "אין כסף למשכורות"
בית המשפט הורה על פירוק "היי קיו"; התלמידים: "הכסף לא יוחזר לנו"
היי קיו למכירה: השופט אורנשטיין אישר את מכירת הרשת

בחינת בגרות במתמטיקה, תיכון קריית שרת חולון, מאי 2013. בן קלמר
2,000 תלמידים פעילים רשומים ברשת/בן קלמר

בתחילת החודש הגישה נציגת עובדי חברת "היי קיו" לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לפירוק. זאת, לאחר שנקלעה לקשיים כספיים שאינם מאפשרים לה לשלם את משכורות העובדים. נציגת העובדים, עו"ד חיות גרינברג, אמרה בזמנו כי "בפתחו של חג הפסח הודיעה החברה לעובדים כי נקלעה לקשיים כספיים שלא מאפשרים אפילו את תשלום שכרם המלא לחודש מרץ".

לכן, הסבירה עו"ד גרינברג, "בשם עובדי החברה, נגיש בקשה בהולה לבית המשפט המחוזי למינוי בעל תפקיד ומתן סעדים מתאימים. המלצתי למורים לקיים את הלימודים כסדרם והם הביעו נכונות לעשות מה שאפשר כדי לא לפגוע בתלמידים. מניסיוני במצבים כאלו, אני צופה שיימצא פתרון לכל התלמידים". בעקבות הבקשה, נתן בית המשפט צו פירוק זמני לחברה.

"היי קיו" היא רשת מכוני פסיכומטרי שנוסדה ב-1983 ומפעילה כ-30 סניפים בפרישה ארצית מבאר ושבע ועד קריית שמונה. ברשת רשומים כ-2,000 תלמידים פעילים ששילמו על קורסים למבחן הפסיכומטרי, השלמת בגרויות ולימודי אנגלית אקדמאית. זאת, בנוסף לתלמידים שנרשמו ועדיין לא שילמו לחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • היי קיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully