וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי חברת "היי קיו" יגישו בקשת פירוק: "אין כסף למשכורות"

9.4.2017 / 0:18

נציגת העובדים בחברת הפסיכומטרי תגיש למחוזי בתל אביב בקשה לפירוק, מאחר שהיא נקלעה לקשיים ולא מסוגלת לשלם שכר למורים. "צופה שיימצא פתרון לתלמידים", אמרה. אחד התלמידים: "אני חייל משוחרר, 8,000 שקל זה הרבה בשבילי"

סניף רשת HighQ. Google Street View, צילום מסך
סניף של הרשת בתל אביב. אי ודאות בנוגע לעתיד/צילום מסך, Google Street View

נציגת עובדי חברת "היי קיו" תגיש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לפירוק חברת ההוראה לפסיכומטרי ובגרויות, לאחר שזו נקלעה לקשיים כספיים שאינם מאפשרים לה לשלם את משכורות העובדים. לא ברור מה יעלה בגורל אלפי התלמידים של החברה, שלה סניפים רבים ברחבי הארץ. אחד מתלמידי הרשת סיפר לוואלה! NEWS כי "אנחנו, התלמידים, נתקענו בלי קורס ובלי הכסף. אני חייל משוחרר ו-8,000 אלף שקל זה משמעותי עבורי".

נציגת העובדים, עו"ד חיות גרינברג, אמרה כי "בפתחו של חג הפסח הודיעה החברה לעובדים כי נקלעה לקשיים כספיים שלא מאפשרים אפילו את תשלום שכרם המלא לחודש מרץ".

לכן, הסבירה עו"ד גרינברג, "בשם עובדי החברה, נגיש בקשה בהולה לבית המשפט המחוזי למינוי בעל תפקיד ומתן סעדים מתאימים. המלצתי למורים לקיים את הלימודים כסדרם והם הביעו נכונות לעשות מה שאפשר כדי לא לפגוע בתלמידים. מניסיוני במצבים כאלו, אני צופה שיימצא פתרון לכל התלמידים".

(עדכון ראשון: 21:10)

עוד בוואלה! NEWS
''אני רועד מפחד'': העדות שהפלילה עבריין – והחשש שהסתיים ברצח
יומיים לאחר שבנה בן ה-12 נמצא מת בדירתם: אם מתל אביב נעדרת

  • עוד באותו נושא:
  • היי קיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully