וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיתענגו מהריח": פעילי ימין צלו בשר לעיני אסירים השובתים רעב

21.4.2017 / 1:11

במטרה לעורר פרובוקציה, כ-40 צעירים מ"האיחוד הלאומי" התכנסו מחוץ לשערי כלא עופר ועשו "על האש" לאור התנגדותם לשביתת האסירים, שנכנסה ליומה הרביעי. מארגני המחאה: "מחבלים צריכים לקבל עונש מוות, לא לקיים שביתות"

צילום: "האיחוד הלאומי" וסרטוני גולשים, עריכה: ורד לידני

עשרות צעירים ממפלגת "האיחוד הלאומי" קיימו אתמול (חמישי) הפגנה מחוץ לשערי כלא עופר במהלכה צלו בשר לעיני האסירים הביטחוניים השובתים רעב. זאת, במטרה להתריס נגד הפלסטינים, בשל דרישתם לשפר את תנאיהם בכלא.

לדברי מארגן המחאה, "השבוע החלו המחבלים בבתי הכלא בישראל בשביתה בדרישה לשדרוג תנאיהם. לאור זאת, החליטו צעירי המפלגה לעשות מנגלים ו'לחגוג' את שביתת הרעב מול בית הכלא, בו יושבים מובילי השביתה, במטרה לשבור את רוחם". עוד טען כי אחת המטרות הייתה "לקרוא לממשלת ישראל שלא להיכנע למחבלים ולפעול במלוא המרץ לשחרור גופות החיילים החטופים הדר גולדין ואורון שאול".

במהלך ההפגנה, שנערכה בזמן ביקור משפחות האסירים, הציעו פעילי הימין בשר צלוי לעוברים ושבים כדי "לעורר את תיאבונם" והעמידו מאווררים שהסיתו את ריחות הבשר לכיוונם. "הגיע הזמן להפסיק להקשיב לשובתי הרעב ולהראות להם שאנחנו לא נכנעים לגחמות שלהם", אמר מזכ"ל המפלגה אופיר סופר. "'נפנק' את עוברי האורח בבשר ונדאג שהטרוריסטים יתענגו מריח הניחוח של הבשרים שעל האש".

לקריאה נוספת:
בהנהגת ברגותי: יותר מ-1,100 אסירים פלסטינים החלו בשביתת רעב
לא רק תנאי הכליאה: שביתת האסירים מדיפה ריח עז של מאבק פנימי

המנגלים של האיחוד הלאומי החלו מול כלא עופר 20 באפריל 2017.. האיחוד הלאומי, מערכת וואלה! NEWS
"מאחלים להם בהצלחה בשביתה". כלא עופר, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, האיחוד הלאומי

יו"ר צעירי "האיחוד הלאומי" אביחי גרינוולד הסביר כי המפלגה אינה מקבלת את האפשרות של האסירים לשבות. "להיכנע לשביתת רעב? גם ככה לא ברור למה אין פה עונש מוות למחבלים", קבע. "אנחנו מאחלים להם בהצלחה רבה בשביתה, שימשיכו עם זה עד הסוף".

במסגרת השביתה, שנכנסה היום ליומה הרביעי, מעל 1,100 אסירים ביטחוניים מחו על תנאי מאסרם בהובלתו של מרואן ברגותי. הפגנות תמיכה והזדהות עם האסירים, שרובם חברי תנועת פתח, התקיימו במוקדים שונים בגדה המערבית וברצועת עזה. במקביל, נקטו במערכת הביטחון צעדי ענישה ועשרות אסירים הועברו לאגפים אחרים.

(עדכון ראשון: 23:12)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
המנגלים של האיחוד הלאומי החלו מול כלא עופר 20 באפריל 2017.. האיחוד הלאומי, מערכת וואלה! NEWS
הציבו מאווררים להסתת הריח לכיוון האסירים. כלא עופר, היום/מערכת וואלה! NEWS, האיחוד הלאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully