וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מבוקש ברצח הרג שלושה בני אדם - וסיפר כי הוא "שונא לבנים"

קורי עלי מוחמד, שהיה מבוקש בגין רצח שאירע לפני כמה ימים, הרג שלושה גברים לבנים במרכז העיר פרזנו, קליפורניה. לפי המשטרה, כשהוא נעצר, הוא צעק "אללה אכבר" בערבית אך המניע שלו היה גזעי

זירת ירי בעיר פרסנו, קליפורניה, ארה"ב, 18 באפריל 2017. משטרת פרסנו,
אחת מזירות הירי בפרזנו, אתמול/משטרת פרסנו

שלושה בני אדם נהרגו אמש (שלישי) במסע ירי בקליפורניה, ארצות הברית - כך הודיעה המשטרה בעיר פרזנו. החשוד, קורי עלי מוחמד, צעק "אללה אכבר" אחרי שנעצר בידי המשטרה וסיפר כי הוא "שונא לבנים". לפי מפקד המשטרה, ג'רי דייר, לא היה קשר בין הקורבנות - כולם גברים לבנים - והמניע שלו היה גזעי. מוחמד אף היה מבוקש בגין רצח של שומר בעיר בשבוע שעבר. על פי הודעת המשטרה מוחמד "רצה להרוג כמה שיותר בני אדם".

פרזנו היא מוקד חקלאי, שנמצאת במרחק של כ-300 ק"מ מדרום-מזרח לסן פרנסיסקו. לפי המשטרה, מסע הירי החל בשעה 10:45, לפי שעון מקומי, ונמשך פחות מדקה בארבעה מקומות שונים. בתחילה ירה מוחמד לעבר כלי רכב, והרג את הנוסע. הנהג המשיך בנסיעה ודיווח על התקרית במטה המשטרה.

בהמשך פתח מוחמד באש לעבר עובר אורח ופספס, אך זמן קצר לאחר מכן נתקל באדם נוסף והרג אותו. מוחמד הגיע למתחם ארגון צדקה נוצרי וירה למוות באדם נוסף שהיה במגרש החניה במקום, ואז נעצר. "זה היה מעשה אלימות רנדומלי, שבוצע על ידי אדם שרצה לרצוח היום", אמר מפקד המשטרה המקומית.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח במצרים: חייל נהרג במתקפה ליד מנזר סנטה קתרינה בסיני
ארדואן על ניצחונו במשאל העם: "אני בן תמותה, לא דיקטטור"
דיווח בארה"ב: "מפציצים רוסיים גרעיניים התקרבו לאלסקה"

(עדכון ראשון: 23:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully