וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: רוצח הפייסבוק התאבד - אחרי מרדף שניהלה אחריו המשטרה

18.4.2017 / 19:01

המשטרה בפנסליבניה מסרה כי סטיב סטיבנס, שירה למוות באדם בקליבלנד בתחילת השבוע ומאז התנהל מצוד אחריו, ירה בעצמו למוות אחרי מרדף קצר שניהלו אחריו השוטרים

צילום: רויטרס

סטיב סטיבנס, החשוד שפרסם בפייסבוק תיעוד של רצח אדם מבוגר בקליבלנד, התאבד אחרי מרדף שניהלו אחריו שוטרים במדינת פנסילבניה - כך הודיעה הערב (שלישי) המשטרה. סטיבנס, בן 31, היה נתון למצוד שניהלו אחריו כמה מדינות בארצות הברית בעקבות העלאת הסרטון לרשת החברתית שבו הוא ירה למוות ברוברט גודווין בן ה-74. פייסבוק ספגה ביקורת נוקבת על המדיניות שלה והבטיחה לבחון אותה מחדש.

בהודעה של המשטרה נמסר כי השוטרים הבחינו בחשוד במחוז ארי במהלך הבוקר. "אחרי מרדף קצר, סטיבנס ירה בעצמו ומת", כתבה משטרת פנסילבניה בחשבון הטוויטר שלה, מבלי למסור פרטים נוספים. סטיבנס טען בסרטון כי רצח עוד אנשים רבים, אך המשטרה מסרה כי אין חשד כזה בשלב הזה וכי לא היה לו עבר פלילי. משטרת קליבלנד צפויה למסור פרטים נוספים בהמשך היום.

לקריאה נוספת בנושא
ארה"ב: מצוד אחר גבר שרצח עובר אורח והעלה תיעוד לפייסבוק

סטיב סטפנס, חשוד שרצח קשיש בשידור חי בפייסבוק בקליבלנד, אפריל 2017. רויטרס
לא היה בעל עבר פלילי. סטיבנס/רויטרס

בסרטון שהעלה ביום ראשון טען סטיבנס כי הוא רצח עוד 13 אנשים ובכוונתו להרוג אנשים נוספים. הסרטון הורד רק שלוש שעות לאחר עלייתו. סגן נשיא פייסבוק לתפעול בינלאומי, ג'סטין אוסופסקי, הודה כי התלונה הראשונה על הסרטון הגיעה רק שעתיים לאחר עלייתו. עם זאת, הבהיר כי "אנחנו יודעים שהיינו צריכים להיות טובים יותר".

סטיבנס תועד מתקרב לגודווין ומבקש ממנו לומר שם של אישה, שלדעת החוקרים היא חברתו לשעבר. "האם אתה יכול לעשות לי טובה?", שאל סטיבנס את גודווין בסרטון. "האם אתה יכול לומר ג'וי ליין?". גודווין עונה לו: "ג'וי ליין", וסטיבנס אומר לו: "כן, היא הסיבה שזה הולך לקרות לך". גודווין מנסה להגן על עצמו מפניו באמצעות שקית ניילון שאחז בידו, אלא שאז סטיבנס יורה בראשו.

משפחתו של גודווין סיפרו כי הם סולחים לסטיבנס, שלא הכיר אותו. "אני סולח לו מאחר שכולנו חוטאים", אמר בנו רובי מילר, בריאיון לרשת CNN.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully