וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גאה בחשודים ברצח אבו חדיר": פעילת ימין מיצהר הורשעה בהסתה

18.4.2017 / 18:46

אלירז פיין, תושבת המאחז הורשעה בכך שקראה לאלימות נגד כוחות הביטחון ונגד פלסטינים, כולל תמיכה ברצח הנער הערבי ושריפת משפחת דוואבשה. "על רצח ירחץ האויב בדמו"

שנה לפיגוע בדומא - אחמד דוואבשה עדיין מתאושש, המשפחה רוצה צדק: "מצית נוסף מסתובב חופשי"/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שי ענבל, עריכת וידאו: שניר דבוש ואביב אירגז

(בווידאו: אחמד דוואבשה מתאושש מהפיגוע, אוגוסט)

אלירז פיין, תושבת המאחז יצהר, הורשעה היום (שלישי) בבית משפט השלום בפתח תקווה בשורת עבירות של הסתה לאלימות. פיין, בת 25, הורשעה בין היתר על כך שהביעה תמיכה ברצח הנער מוחמד אבו חדיר ובני משפחת דוואבשה, ובזריקת אבנים על כוחות הביטחון.

"אני בעד זריקת אבנים (על יהודים, כמובן שעל ערבים אין שאלה) בסיטואציות מסוימות - גם אם האבן תביא למותו של חייל", כתבה פיין ב-3 באפריל 2014, בקבוצת גוגל ששמה "יצהרניקים" שבה חברים כ-200 איש. זאת בעקבות פינוי של מבנים לא-חוקיים ביצהר, שבמהלכו השליכו מתנחלים אבנים על כוחות הביטחון. "אגבה מול כל גוף חיצוני את זורקי האבנים, גם במקרים שבהם לא היו נחוצים בעיני!". שעות ספורות לאחר שפרסמה את ההודעה, יודו אבנים על כוח יס"מ שנכח ביישוב.

עוד בוולאה! NEWS:
אחרי שבוע חיפושים: אותרה גופתו של הנעדר השלישי בכנרת
נקודות מס להורים, סבסוד צהרונים וביטול מכסים: התכנית הכלכלית של כחלון
מחאת עובדי שירות המדינה בחו"ל: "נאלצת להשלים הכנסה כשמרטפית"

הבית בו נרצחו בני משפחת דוואבשה שנה לאחר הפיגוע בדומא, יולי 2016. ניב אהרונסון
"להבעית אותם ולגרום להם להבין שדם יהודי אינו הפקר". בית משפחת דוואבשה שהוצת בשנת 2015/ניב אהרונסון

ביולי באותה שנה, על רקע חטיפתו של אבו חדיר, כתבה פיין: "אני גאה ושמחה לגלות שיש יהודים שלא יכלו לעמוד מנגד ולשתוק. שולחת ברכת חזק ואמץ לעצורים (שאינני מכירה כלל) החשודים ברצח הערבי למשפחת אבו חדיר". שנה לאחר מכן, ביוני 2015, לאחר הצתת מתחם כנסיית הלחם והדגים פרסמה פיין סטטוס שתוכנו: "יאללה מבסוטים, בוקר טוב. הפעם כנסייה, כהתחשבות ברגשות המוסלמים. רמאדן כרים גם לכם". בהמשך כתבה בתגובה כי "המעשה עצמו הוא מצווה", לצד תגובות רבות נוספות.

לאחר הצתת בית משפחת דוואבשה בכפר דומא באמצעות בקבוקי תבערה, פרסמה פיין באוגוסט 2015בפייסבוק: "להבעית אותם ולגרום להם להבין שדם יהודי אינו הפקר, על רצח ירחץ האויב בדמו"; "אני רואה בזה מעשה נכון וראוי"; "מאוד ראוי ומכובד בעיניי לפגוע ברכוש ערבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully