וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגן הכוח של קוריאה הצפונית שולט בכותרות: על מה מדברים בעולם?

המצעד הצבאי הראוותני של פיונגיאנג שבו הציגה טילים בליסטיים שמשוגרים מצוללות מככב בכלי התקשורת ברחבי העולם, מארצות הברית ועד ארגנטינה, למעט סין. באיראן עוסקים בבחירות לנשיאות הקרובות ואסונות מקומיים. כותרות העיתונים

שערי עיתוני בריטניה, הסאנדיי טיימס והאינדיפנדט, מעניקים את הכותרות המרכזיות שלהם למפגן הכוח של קוריאה הצפונית במצעד הצבאי שנערך בסוף השבוע. במצעד הראוותני, שהתקיים לציון 105 שנים להולדת אבי האומה קים איל סונג, הוצגו מגוון טילים בליסטיים חדשים המשוגרים מצוללות. אתמול ניסוי בטילים מסוג אלה שביצעה פיונגיאנג נכשל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"טראמפ מוכן לתקוף את אתרי הגרעין של קים". סאנדיי טיימס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואיה מאיימת בתקיפה גרעינית. אינדיפנדנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בארצות הברית, "הניו יורק טיימס" מפנה בשערו למשאל העם הגורלי שייערך היום בטורקיה. כ-55 מיליון טורקים בעלי זכות בחירה ילכו לקלפיות כדי להצביע בעד או נגד השינויים בחוקה שיהפכו את המשטר מפרלמנטרי לנשיאותי. מדובר במשאל עם גורלי שעשוי להעניק לנשיא רג'פ טייפ ארדואן סמכויות נרחבות, שלפי מבקריו, עלולות להפוך אותו למעשה ל"שליט-על".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניו יורק טיימס/מערכת וואלה!, צילום מסך

דווקא בסין, הנחשבת לאחת מבעלות בריתה היחידות של קוריאה הצפונית, בעיתון "צ'יינה דיילי", לא מתפארים בתמונות הראוותניות של המצעד. אלא מזכירים בכותרת משנית כי בייג'ינג מזהירה מאי-הסלמה בחצי הקוריאני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'יינה דיילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתון "אל פאיס" הספרדי מדווחים כי הקטלונים מעדיפים יותר אוטונומיה מאשר עצמאות. בשערו גם הוא מתפאר בתמונה צבעונית מהמצעד בקוריאה שמעסיק את כל כלי התקשורת בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אל פאיס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתון היומי "איראן דיילי" בשפה האנגלית מדווח בשערו על אסון השיטפונות במדינה שגבה את חייהם של עשרות בני אדם. בנוסף לכך, הוא מדווח על סגן הנשיא שנרשם להתמודדות על נשיאות המדינה, בבחירות שייערכו בחודש הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"איראן דיילי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתון "קלארין" היוצא לאור בארגנטינה עוסק בכותרת הראשית שלו בנשיא מאוריסיו מקרי שמנסה לשפר את תדמיתו, לקראת הבחירות הבאות. אך התמונה המרכזית בשער היא מהמצעד הקוריאני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קלארין"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully