וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: השופטת המוסלמית הראשונה נמצאה מתה בנהר

13.4.2017 / 12:29

משטרת ניו יורק הודיעה כי שילה אבדוס-סלאם בת ה-65 נמשתה ממי הנהר, אחרי שדווח על היעדרותה. נסיבות מותה עדיין לא ידועות. המושל, שמינה אותה לתפקיד, ספד לה: "הייתה פורצת דרך"

שילה אבדוס-סלאם, השופטת המוסלמית הראשונה בארצות הברית, 2016. AP
החלה את דרכה במערכת המשפט לפני יותר מ-25 שנה. שילה אבדוס-סלאם/AP

השופטת המוסלמית הראשונה בארצות הברית נמצאה אתמול מתה בנהר ההאדסון בניו יורק – כך הודיעה הלילה (חמישי) המשטרה. לפי ההודעה, שילה אבדוס-סלאם בת ה-65, שכיהנה כשופטת בבית המשפט העליון של ניו יורק, נמצאה צפה בחלקו המערבי של הנער אתמול בשעות הצהריים. הכוחות משו את גופתה מהמים ומותה נקבע במקום. משפחתה זיהתה אותה ונסיבות המוות ייקבעו רק לאחר נתיחתה.

ילידת וושינגטון הבירה הייתה לשופטת האפרו-אמריקנית הראשונה שממונה לבית המשפט לערעורים, כשהמושל הדמוקרטי אנדרו קומו בחר בה לתפקיד ב-2013. "השופטת שילה אבדוס-סלאם הייתה שופטת פורצת דרך שחייה הציבורים הוקדשו להפיכת ניו יורק לצודקת ולהוגנת יותר עבור כולם", מסר המושל בהצהרה. לפי אנציקלופדיית פרינסטון להיסטוריה הפוליטית בארצות הברית, היא הייתה האישה המוסלמית הראשונה בארצות הברית ששימשה שופטת.

לפי דיווח בניו יורק פוסט, היא הוגדרה נעדרת מביתה החל מאתמול בבוקר. הניסיונות להשיג את משפחתה לא צלחו. אחרי שסיימה את לימודיה במכללת ברנרד ובית הספר למשפטים קולומביה, ב-1991 החלה אבדוס-סלאם את הקריירה המשפטית שלה.

עוד ידיעות מהעולם
פעילות חריגה תועדה בקוריאה הצפונית: "מתכוננים לניסוי גרעיני"
13 שנה אחרי, רוסיה מואשמת שלא מנעה את הטבח בבית הספר בבסלאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully