וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מול עוברי אורח תמימים": 3 נאשמים בתקיפת רוני הררי בקטטה המונית

12.4.2017 / 11:28

במהלך תגרה בגינה ציבורית ברמת גן, דקרו הנאשמים את מאבטחו של העבריין הררי ונמלטו. בתיעוד הקטטה נראו יותר מ-20 בני אדם, המשתייכים לארגוני פשיעה, מכים זה את זה לאור יום ומותירים את המאבטח על הרצפה

עריכה: יאיר דניאל

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שלושה גברים בגין תקיפת העבריין רוני הררי ומאבטחו בגינה ציבורית ברמת גן לפני כחודשיים. הנאשמים, שי לריח בן 37 מרמת גן, משה בן דביר בן 40 מקריית אתא, וליאור עבאדה בן 30 מקריית אונו, הגיעו יחד עם כ-20 אנשים למקום, שם התפתחה קטטה המונית לאור יום.

במהלך "מפגש הפסגה" בין ארגוני הפשיעה נדקר מאבטחו של אחד מהאחים יוסי ורוני הררי. הארגון השני, על פי המודיעין המשטרתי, מקורב לגל יוסף ולעבריינים אחרים. על פי כתב האישום, משהצליח הררי להימלט מן המקום, התמקדו הנאשמים במאבטחו של הררי, אשר היה מוטל על רצפת הגינה, מדמם כתוצאה מהבעיטות והמכות.

במהלך האירוע דקר שותפם של הנאשמים, אשר זהותו אינה ידועה, את המאבטח בפניו ובפלג גופו התחתון. בתום התקיפה החמורה נמלטו הנאשמים ביחד מזירת האירוע עם יתר שותפיהם. בבקשת המעצר כתב עו"ד גיא גורן כי התקיפה החמורה "אירעה בגינה ציבורית בעיר רמת גן שבה טיילו אזרחים תמימים ובהם נשים וילדים".

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: קטטה המונית בין שני ארגוני פשיעה בלב רמת גן
דיווח: "נחקר חשד לטרור במתקפה נגד האוטובוס של דורטמונד"
קשיש בן 82 נספה בשריפה שפרצה בבניין מגורים בפתח תקווה

תיעוד: מאבטח של עבריין מוכר נפצע בקטטה מרובת בשכונת רמת עמידר. מערכת וואלה! NEWS
זהותם של חלק מהתוקפים אינה ידועה למשטרה. מתוך תיעוד הקטטה/מערכת וואלה! NEWS

לפי עו"ד גורן, "אל מול עיניהם המשתאות של אזרחים אלו, בצהרי היום", החלו הנאשמים ויתר חבורתם בקטטה אלימה יוצאת דופן בחומרתה, אשר כתוצאה ממנה נמלטו אזרחים אלו בבהלה ממקום האירוע. הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

הקטטה ההמונית נתפסה כמחדל חמור בפעילות המודיעינית של משטרת תל אביב ויחידת יאחב"ל. שני הארגונים שהיו מעורבים בקטטה היו אמורים להימצא תחת פיקוח המודיעין המשטרתי. לכן, כשעשרות מאנשי ארגוני הפשיעה מגיעים למפגש מתוכנן, המשטרה הייתה אמורה לדעת על קיומו ולהיערך אליו מבצעית. ואולם, עד היום מתקשה המשטרה למפות מי בדיוק השתתף בקטטה ואיזה חלק לקח, ואף לא הצליחה כאמור לאתר נפגעים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully