וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש בן 82 נספה בשריפה שפרצה בבניין מגורים בפתח תקווה

12.4.2017 / 9:58

צוותי מד"א שהגיעו לזירה מצאו אותו ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו. בכבאות מסרו כי האש פרצה בקומה השלישית של בניין בן חמש קומות ברחוב קטרוני בעיר. ארבעה צוותים הגיעו לזירה ופעלו לכיבוי האש

צילום: מד"א

קשיש בן 82 נספה היום (רביעי) בשריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב קטרוני בפתח תקווה. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את הגבר ללא רוח חיים וקבעו את מותו. מדוברות הכבאות נמסר כי האש פרצה בדירה בקומה שלישית בבניין בן חמש הקומות. ארבעה צוותי כיבוי הגיעו לזירה והשתלטו על האש.

פרמדיקית מד"א בירן בר סיפרה: "מדובר בשריפה בדירה בקומה השלישית בבניין בן חמש קומות". לדבריה, "כוחות הכיבוי פעלו לכבות את האש וכשהתאפשר בוצעה סריקה שבמהלכה אותר בדירה גבר כבן 82, הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

אתמול פרצה שריפה במתחם האוכל בסינמה סיטי גלילות שברמת השרון. ילדה בת תשע ושני צעירים, בני 25 ו-29, נפגעו באורח קל משאיפת עשן. צוותי מד"א העניקו להם טיפול ראשוני ופינו את הילדה לבית החולים שיבא בתל השומר. שני הצעירים פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא. מאות מבקרים פונו מהמקום. תשעה צוותי כבאות הגיעו לזירה והשתלטו על האש.

לקריאה נוספת:
שריפה פרצה בסינמה סיטי בגלילות; שלושה נפגעו קל משאיפת עשן
בן 12 חזר לביתו המפויח משריפה בתל אביב, איבד את הכרתו ומת

זירת השריפה ברחוב קטרוני בפתח תקווה, 12 באפריל 2017. דוברות מד"א, מד"א
צוותי מד"א וכבאות בזירת האירוע, היום/מד"א, דוברות מד"א

אורן שישנסקי, מפקד משמרת בתחנה אזורית פתח תקווה סיפר כי "קיבלנו הודעה על השריפה ותוך זמן קצר הגענו למקום כאשר בכניסה לרחוב הבחנו בעשן שחור וסמיך. מוקד השריפה היה בחדר השינה, שם הבחנו באדם שנמצא בתוך הלהבות". לדבריו, "התחלנו בפעולות כיבוי ובהמשך סרקנו את הדירות הנוספות. מהר מאוד השגנו שליטה על השריפה אך לצערנו האירוע נגמר באובדן חיי אדם. הוקם צוות חקירה שהתחיל את עבודתו, כל כיווני החקירה נבדקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully